  • 1. Data: 2011-09-01 00:01:55
    Temat: Mala firma, 6-8 numerow, jaka siec wybrac?
    Od: "gsm" <g...@w...pl>

    Jestem w T-Mobile i mnie przerazaja, co dwa lata gorsza oferta
    a Wy jakie macie dla firm w innych sieciach

    Generalnie zalezy mi na cyms zblizonym do:
    3 x abonamant 140 - pakiet wartosciowy, te dzwonia w firmie za darmo i mile
    widziane jakies tanie polaczenia np z 10 wybranymi lub darmowe do wszystkich
    w sieci
    3 x abonament 20 - pakiet wartosciowy - te dzwonia tylko w firmie i za darmo
    2 x tzw linia firmowa ktora za darmo przekierowauje rozmowy pomiedzy
    wybranymi nmerami z pozostalych