  • 1. Data: 2011-08-31 19:41:05
    Temat: Huawei U8500 opinie
    Od: Dan <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    Testuję Huawei U8500 drugi dzień i przyznam, że nic złego nie mogę mogę
    powiedzieć na temat tego modelu. Zanim odebrałem telefon przeczytałem
    sporo opinii na temat "mulenia" itd. być może dlatego, że nie do gier mi
    telefon służy a do maila, nawigacji i dzwonienie/odbierania połączeń
    tylko służy :) zainstalowałem sporo aplikacji , widgetów itp. a telefon
    zachowuje się lepiej niż E52 z której obecnie korzystam ponad 2 lata. A
    jakie są Wasze opinie?
    Pozdrawiam Dan.

  • 2. Data: 2011-08-31 22:05:54
    Temat: Re: Huawei U8500 opinie
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 31.08.2011 21:41, Dan pisze:
> [...]
    > tylko służy :) zainstalowałem sporo aplikacji , widgetów itp. a telefon
    > zachowuje się lepiej niż E52 z której obecnie korzystam ponad 2 lata. A
    napisz proszę jak sie sprawuje ten "optical trackpad" Myszkę na pulpicie
    masz czy rozumie tylko suwanie w 4 kierunkach?

    ToMasz

  • 3. Data: 2011-08-31 22:31:09
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Dan" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A jakie są Wasze opinie?

    Moja opinia jest taka, że chyba pracujesz u Playa lub Hujaweja, bo ten
    telefon to katastrofa. Też testuję i orginalny launcher ciął się już na
    początku, więc zainstalowałem Launchera Pro - jest lepiej, ale potrafi się w
    ciągu dnia kilka razy wywalić. Ekran tragicznie łapie tłuszcz z paluchów,
    może kąty patrzenia ma niezłe, ale marna ilość barw powoduje, że widgety z
    Launchera Pro są nieładnie cieniowane w sumgi. Bateria na początku nie
    wytrzymywała nawet 1 dnia, po kilku cyklach jest trochę lepiej, ale nie
    ryzykowałbym bez codziennego doładowania. Aparat jest fatalny (zresztą nie
    ma odrębnego przycisku) i bez autofocusa. Radio też gówniane - wystarczy
    lekko ruszyć kablem słuchawek i już stacja znika. Dotyk potrafi płatać
    figle - wciskasz w jednym rogu, ale okazuje się, że jednak zinterpretowane
    zostało dotknięcie na przeciwległym krańcu. Klawisze głosności z boku
    działają z finezą dotyku drwala. Czujnik zbliżeniowy (o ile jest, bo coś
    podobnego jest koło głośniczka) nie działa - uchem można zawiesić
    połączenie, zresztą, co najbardziej wkur... - telefon potrafi się zawiesić
    podczas odbierania połączenia. Gniazdo microUSB nie jest niczym osłonięte a
    karty microSD nie wyciągniesz bez wyciągnięcia baterii. Gry typy Angry Birds
    nie ma co nawet instalować, taka jest tragiczna wydajność.
    Jedyne plusy to całkiem przyzwoita jakość rozmów (ale zapomnijcie o wygodnej
    regulacji głośności podczas połączenia) i dość odporna obudowa mimo
    total-plastikowego wrażenia - nie patyczkuje się z nim - nie noszę w żadnym
    kondonie a w kieszeni z kluczami i rys prawie nie ma. Podobają mi się
    podświetlane przyciski, ale w sumie to zbędny bajer.
    Generalnie jako do niedawna użytkownik Samsunga GT-I5700 uważam, że "Huey"
    nie umywa się do Spicy (starszej o dwa lata, co w androidowym świecie
    oznacza dwie generacje!).

  • 4. Data: 2011-09-06 21:21:34
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Dan <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > aplikacji , widgetów itp. a telefon zachowuje się lepiej niż E52 z
    > której obecnie korzystam ponad 2 lata. A jakie są Wasze opinie?

    Znaczy to twoje E52 działa jeszcze wolniej? Kyrje elejson.

    Kup sobie jakieś używane HTC i przestań się torturować.

  • 5. Data: 2011-09-07 13:34:51
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    DanW <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Tak trzeba będzie zrobić :) Huawei oddam po testach z przyjemnością bo
    > choć szybszy od E52 to bateria nawet dnia nie trzyma, zdjęcia robi
    > delikatnie mówiąc słabe. Za to system Android bardzo mi się spodobał i

    Ten szajs cię przekonał do Androida? Daj spokój.

    > kolejny telefon, który kupię będzie z pewnością na tym systemie.

    Ale pomacaj przedtem jeszcze na wszelki wypadek jakiś działający WP 7.5,
    żebyś potem nie żałował.

  • 6. Data: 2011-09-07 17:44:39
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Rabbit McCroolick <b...@w...pl> wrote:
> [...]
    > telefon to katastrofa. Też testuję i orginalny launcher ciął się już
    > na początku, więc zainstalowałem Launchera Pro

    Nie wiem co to Launcher Pro, ale zmieniwszy ROM na taki za androidem 2.3.5
    jak np. gingerzuela2.01 da się połączyć z darmowym internetem z aero2.

    > - jest lepiej, ale
    > potrafi się w ciągu dnia kilka razy wywalić.

    W ogóle w tym androidzie co chwilę coś się wywala lub zawiesza - system
    zajebisty jak Windows ME.

    > Dotyk potrafi płatać figle - wciskasz w
    > jednym rogu, ale okazuje się, że jednak zinterpretowane zostało
    > dotknięcie na przeciwległym krańcu.

    I w ogóle klawiatura ekranowa w tym ustrojstwie się nei nadaje do użytku.

    > Gry typy Angry Birds nie ma co nawet instalować, taka jest
    > tragiczna wydajność.

    Żeby tylko angry birds. Nie ma co wprowadzać kontaktów, bo można dostać
    epilepsji od tego skokowego przewijania listy.

    > Podobają mi się podświetlane przyciski, ale w sumie to zbędny bajer.

    Najbardziej zbędny bajer to ten niewygodny touchpadzik pod ekranem.

  • 7. Data: 2011-09-08 06:59:17
    Od: DanW <m...@p...onet.pl>

> [...]
    choć szybszy od E52 to bateria nawet dnia nie trzyma, zdjęcia robi
    delikatnie mówiąc słabe. Za to system Android bardzo mi się spodobał i
    kolejny telefon, który kupię będzie z pewnością na tym systemie. Pozdrawiam