  • 1. Data: 2011-09-01 11:13:11
    Temat: Siemens ME45 phone code
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Skad wziac 'phone code' do Siemensa ME45 (i S55)?
    Chodzi o kody serwisowe do telefonu ktore wymagana sa przy operacjach
    takich jak kasowanie skrzynki teleadresowej.
    W sieci znalazlem kilka zapytan o ten 'phone code' ale bez odpowiedzi.
    Czy ten 'phone code' jest jakis uniwersalny czy zalezny od IMEI telefonu?
    TA

  • 2. Data: 2011-09-01 11:30:58
    Temat: Re: Siemens ME45 phone code
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-01 13:13, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > W sieci znalazlem kilka zapytan o ten 'phone code' ale bez odpowiedzi.
    > Czy ten 'phone code' jest jakis uniwersalny czy zalezny od IMEI telefonu?

    mialem S55, kasowalem go wielokrotnie, zdejmowalem simloki (we wlasnym i
    w rodzinie) ale nigdy zadnego 'phone codu' nie uzywalem/potrzebowalem.

    O co chodzi z tym kasowaniem skrzynki teleadresowej?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2011-09-01 11:47:17
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Skad wziac 'phone code' do Siemensa ME45 (i S55)?

    Mialem kiedys (ho ho ho) podobny
    i tam ustawialo sie samemu phone code,
    tzn. nie bylo takiegos czegos (znanego z innych,
    np. nokii) jak domyslne haslo telefonu.

    Tak czy siak na bank gdzies mi sie wala
    kabelek do siemensow, m.in. x35, x45
    i wtedy zaden phone code czy simlock nie straszny.

    Ew. sprobuj to:
    Reset all settings to the factory default:
    * # 9 9 9 9 # + "zielona" sluchawka

  • 4. Data: 2011-09-01 11:49:39
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Tak czy siak na bank gdzies mi sie wala
    > kabelek do siemensow, m.in. x35, x45
    > i wtedy zaden phone code czy simlock nie straszny.

    BTW:
    Rownierz nr IMEI mozna bylo zmienic tym kabelkiem.
    Eh, to byly czasy - telefon nie mial nawet javy,
    ale mozna bylo z nim robic co sie chcialo :)

  • 5. Data: 2011-09-01 11:50:40
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Tak czy siak na bank gdzies mi sie wala
    > kabelek do siemensow, m.in. x35, x45
    > i wtedy zaden phone code czy simlock nie straszny.

    BTW:
    Rowniez nr IMEI mozna bylo zmienic tym kabelkiem.

  • 6. Data: 2011-09-01 13:12:21
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j3nqdi$nq1$1@inews.gazeta.pl>, AL <a...@s...tam> wrote:

    > mialem S55, kasowalem go wielokrotnie, zdejmowalem simloki (we wlasnym i
    > w rodzinie) ale nigdy zadnego 'phone codu' nie uzywalem/potrzebowalem.
    >
    > O co chodzi z tym kasowaniem skrzynki teleadresowej?

    Jesli chce skasowac cala skrzynke ( a nie wszystkie wpisy po kolei)
    telefon zada wprowadzenia tego kodu. Podobnie przy innych globalnych
    operacjach.

    TA

  • 7. Data: 2011-09-01 13:13:52
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j3nre3$pb9$1@news.task.gda.pl>, "Q" <n...@s...pl> wrote:

    > Mialem kiedys (ho ho ho) podobny
    > i tam ustawialo sie samemu phone code,
    > tzn. nie bylo takiegos czegos (znanego z innych,
    > np. nokii) jak domyslne haslo telefonu.

    Jest to nawet opisane w instrukcji telefonu.

    > Tak czy siak na bank gdzies mi sie wala
    > kabelek do siemensow, m.in. x35, x45
    > i wtedy zaden phone code czy simlock nie straszny.

    A jakim softem?

    > Ew. sprobuj to:
    > Reset all settings to the factory default:
    > * # 9 9 9 9 # + "zielona" sluchawka

    Sprawdze, ale to chyba nie to.

    TA

  • 8. Data: 2011-09-01 13:15:48
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-01 15:12, T...@s...in.the.world pisze:

    > Jesli chce skasowac cala skrzynke ( a nie wszystkie wpisy po kolei)
    > telefon zada wprowadzenia tego kodu. Podobnie przy innych globalnych
    > operacjach.
    >
    > TA
    z ciekawosci sprawdze - mam jeszcze w szufladzie s55 (jak bedzie wciaz
    dzialac)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 9. Data: 2011-09-01 13:17:58
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-01 15:13, T...@s...in.the.world pisze:

    > Jest to nawet opisane w instrukcji telefonu.

    > A jakim softem?

    Softu bylo sporo - pamietam, ze np. Freya (bylo to pare lat wstecz, wiec
    nie dam glowy - ale z cala plytke CD mialem tego oprogramowania do
    przeflashowywania)

    A kabelek sobie zrobisz sam z oryginalnego kabelka (trzeba bylo
    przerobic tylko wtyczke - zewrzec ze soba dod. dwa piny)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 10. Data: 2011-09-01 15:15:32
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Jest to nawet opisane w instrukcji telefonu.

    To po cholere pytasz "Skad wziac 'phone code'"?
    Pytaj nie nas, ale osoby, ktore ustawily to haslo na Twoim telefonie.

    > A jakim softem?

    Juz nie pamietam - moze mam go gdzies na dysku,
    ale watpie, bo juz dekada minela od tego czasu.
    Wiem tylko, ze odplalo sie jakis symulator dongla
    i wtedy ten programik i sie flashowalo
    i wszystkie blokady znikaly.

    > Sprawdze, ale to chyba nie to.

    Tak tylko napisalem, ale pewnie tez bedzie pytal o kod.