  • 1. Data: 2011-08-31 12:56:47
    Temat: Sprzedam blackberry 8520 bialy nowy
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    WItam!
    Pozwole sobie 'zaspamowac'. Wziałem umowe w play na blackberry, z
    telefonem bb 8520 bialym. Jako ze posiadam ciut lepszy 8900 to ten
    sprzedaje, jest w 100% nowy nie uruchamiany (wiekszosc z sprzedawanych
    na wiadomej stronie bylo uruchomione i jest sprzedawane jako nowe, ja
    nie mialem potrzeby bawic sie bo znam na wylot).
    Sprzedam za 650 zł, + przesylka, nie wystawiam faktury poniewaz kupiony
    nie na firmę i nie w celu sprzedazy.
    kontakt 507-833-006.
    Transakcje mozna jakby co sfinalizowac na wiadomym serwisie jak odbiorca
    sie boi jednak dojdzie wtedy prowizja.

    pozdrawiam

    P.

  • 2. Data: 2011-08-31 13:02:10
    Temat: Re: Sprzedam blackberry 8520 bialy nowy
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 14:56:47 +0200, Pendrive napisał(a):

    > Pozwole sobie 'zaspamowac'. Wziałem umowe w play na blackberry, z
    > telefonem bb 8520 bialym. Jako ze posiadam ciut lepszy 8900 to ten

    Nie pozwolimy, od tego jest oddzielna grupa. Won buraku na giełdę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

  • 3. Data: 2011-08-31 13:08:15
    Od: "Agata" <A...@b...pl>

    wpłaciłem już 3 tyg temu. Kiedy oddasz kase albo telefon?

    Aneta

  • 4. Data: 2011-08-31 13:30:01
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-08-31 15:02, Waldek Godel pisze:

    > Nie pozwolimy, od tego jest oddzielna grupa. Won buraku na giełdę.

    Wal sie h. Ciekawe skad ja wiedzialem kto napisał posta zanim
    przeczytalem nadawce...
    O odrebnej grupie nie wiedzialem.

  • 5. Data: 2011-08-31 13:30:53
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-08-31 15:08, Agata pisze:

    > wp?aci?em ju? 3 tyg temu. Kiedy oddasz kase albo telefon?

    cos cie nie cipciu nie wyszlo, dzis z salonu odebrany.
    P.

  • 6. Data: 2011-08-31 13:31:21
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    > Nie pozwolimy, od tego jest oddzielna grupa. Won buraku na giełdę.

    zreszta trzeba byc debilem by wysylac post na grupie na ktorej pojawia
    sie cos raz na miesiac

    p.

  • 7. Data: 2011-08-31 15:20:07
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 15:30:01 +0200, Pendrive napisał(a):

    > Wal sie h. Ciekawe skad ja wiedzialem kto napisał posta zanim

    Nie zadziwisz nikogo. Dziwnym zbiegiem okoliczności kultura wszystkich
    spamerów jest równie śmieciowa - zawsze muszą zabłysnąć. Ale już sam fakt,
    że z jakiegoś powodu myślą (to może za duże słowo), że nie obejmują ich
    ogólne zasady świadczy jak bardzo mają zryte.

    Poza tym 8520 to muzealny model, ze starym systemem, małą pamięcią, wolnym
    procesorem i odbiornikiem tylko 2G który przy obecnej sytuacji powoduje,
    że ma się kłopoty z zasięgiem w wielu miejscach. Już samo to powoduje, że
    trzeba mieć nieźle zryte, żeby go kupować, zwłaszcza, że za taką samą cenę
    jest znacznie nowocześniejszy 9300.
    W dodatku jeszcze od chama, buraka i spamera.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 8. Data: 2011-08-31 16:05:56
    Od: "Agata" <A...@b...pl>

    > zreszta trzeba byc debilem by wysylac post na grupie na ktorej pojawia

    ostzegam przed oszustem!!!!

    Adam (partner Anety)

  • 9. Data: 2011-09-01 02:34:16
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Poza tym 8520 to muzealny model, ze starym systemem, małą pamięcią, wolnym
    > procesorem i odbiornikiem tylko 2G który przy obecnej sytuacji powoduje,

    Kupil w Play'u, niedawno telefon bez UMTS czy HSDPA/HSUPA?
    I jeszcze chce go pchnac na grupie?
    Cham i idiota.

  • 10. Data: 2011-09-01 08:00:06
    Od: "Pendrive" <s...@o...pl>

    >Poza tym 8520 to muzealny model, ze starym systemem, małą pamięcią, wolnym
    >procesorem i odbiornikiem tylko 2G który przy obecnej sytuacji powoduje,
    >że ma się kłopoty z zasięgiem w wielu miejscach.

    bzdura, tam gdzie jest 3G zawsze jest 2G, zrywac polaczenie moze przy
    przechodzeniu z 3G na 2G.
    Zreszta uzywanie w BB 3G to czysty debilizm, nie przyspieszy to dzialania
    maila a ogranicza zywotnosc baterii do jednego dnia.
    A jak ktos chce z multimediow korzystac to jest do tego celu wifi.

    >Już samo to powoduje, że
    >trzeba mieć nieźle zryte, żeby go kupować, zwłaszcza, że za taką samą cenę
    >jest znacznie nowocześniejszy 9300.

    no to moze podaj chodz jeden link gdzie mozna zakupic nowy 9300 za 600 zł.

    >W dodatku jeszcze od chama, buraka i spamera.

    lepiej byc chamem burakiem i spamerem niz grupowym hujem

    P.

    ps.
    telefon juz sprzedany, ogloszenie nieaktualne