  • 1. Data: 2010-06-09 19:48:11
    Temat: [Play] - "Zadzwoń do mnie"
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Na moim telefonie w sieci Play wyświetliła mi się wiadomość flash o
    następującej treści:

    ------Service reply----
    Zadzwoń do mnie!
    Numer 487902833XX prosi o telefon.

    Numer w ogóle mi nieznany, sprawdziłem że też jest w Play i przez
    ciekawość zadzwoniłem.
    Odebrała jakaś babka, która ani do mnie nie dzwoniła, ani nic nie wie o
    komunikacie, który mi się wyświetlił.
    W związku z tym, pytanie:
    Kto mógł do mnie taki komunikat wysłać?
    Zwracam uwagę na tekst "------Service reply----" w pierwszej linii,
    sugerujący że wiadomość została wysłana przez operatora.
    Czy Play w jakichś okolicznościach praktykuje tego typu komunikaty jak
    podany powyżej?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2010-06-09 19:53:50
    Temat: Re: [Play] - "Zadzwoń do mnie"
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 9 czerwca 2010 21:48, Chris pisze:

    > ------Service reply----
    > Zadzwoń do mnie!
    > Numer 487902833XX prosi o telefon.

    > Czy Play w jakichś okolicznościach praktykuje tego typu komunikaty jak
    > podany powyżej?

    Kiedy ktoś nie ma kasy na koncie, może za free taką prośbę wysłać. Czy
    wynikiem jej jest taki komunikat tego nie wiem :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-06-09 20:55:44
    Od: ">>Galeon<<" <s...@w...pl>

    Chris pisze:
> [...]
    > sugerujący że wiadomość została wysłana przez operatora.
    > Czy Play w jakichś okolicznościach praktykuje tego typu komunikaty jak

    dwa posty niżej zobacz

  • 4. Data: 2010-06-10 08:30:29
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Czy Play w jakichś okolicznościach praktykuje tego typu komunikaty jak
    > podany powyżej?

    Usługa "Notka SMS" .