  • 1. Data: 2012-01-07 12:29:46
    Temat: M. Gaj na prezesa UKE?
    Od: TGor <t...@g...peel>

    1000,Gaj_zastapi_Strezynska_w_fotelu_prezesa_UKE.htm

    W "mediach polskojęzycznych" uchodzi za tzw eksperta od telekomunikacji.
    Niemniej wiki zeznaje, że jest prawnikiem.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Magdalena_Gaj

    Czyli wie trochę, ale żeby zaraz była "ekspertem"?

    Ponadto straszą, że pani o aparycji posłanki Samoobrony zezwoli na
    bezproblemowe (czyt. bez zezwolenia sądu) monitorowanie trasy poruszania
    się abonenta.

    Na razie to kandydatura, ale raczej zaklepana.
    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 2. Data: 2012-01-07 12:32:07
    Temat: Re: M. Gaj na prezesa UKE?
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-01-07 13:29, TGor wrote:

    > Ponadto straszą, że pani o aparycji posłanki Samoobrony zezwoli na
    > bezproblemowe (czyt. bez zezwolenia sądu) monitorowanie trasy poruszania
    > się abonenta.

    O tu, żeby nie było:
    http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,7368769,Rozmowa_
    z_Magdalena_Gaj__wiceminister_infrastruktury.html

  • 3. Data: 2012-01-07 12:39:34
    Od: "szteffi" <S...@w...pl>

    > bezproblemowe (czyt. bez zezwolenia sądu) monitorowanie trasy poruszania

    a co w tym złego? Wolisz alkaide w polsce?

  • 4. Data: 2012-01-07 12:50:16
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-01-07 13:39, szteffi wrote:

    > a co w tym złego? Wolisz alkaide w polsce?

    Wolę, żeby monitorowano przestępców, nie każdego.

  • 5. Data: 2012-01-07 12:52:52
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 07 Jan 2012 13:50:16 +0100, TGor napisał(a):

    > Wolę, żeby monitorowano przestępców, nie każdego.

    Karmisz kolinę

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 6. Data: 2012-01-07 12:59:13
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-01-07 13:52, Waldek Godel wrote:

    > Karmisz kolinę

    Oszzz
    Teraz widzę.
    :(

  • 7. Data: 2012-01-07 13:28:37
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 7 01 2012 13:39, szteffi pisze:

    > a co w tym z?ego? Wolisz alkaide w polsce?

    A co w tym dobrego? Jadąc klasykiem "rzygać mi się chce od tych
    faszystowskich metod"

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 8. Data: 2012-01-07 14:31:03
    Od: berloo <p...@w...berloo.ovh.org>

    7.01.2012 13:29 TGor <t...@g...peel> w wiadomości
    <news:je9ds1$h09$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > W "mediach polskojęzycznych" uchodzi za tzw eksperta od telekomunikacji.
    > Niemniej wiki zeznaje, że jest prawnikiem.
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Magdalena_Gaj
    >
    > Czyli wie trochę, ale żeby zaraz była "ekspertem"?

    A Streżyńska to niby kim jest jak nie prawnikiem?

    --
    Mateusz Berlik - berloo
    kontakt: http://www.berloo.ovh.org/

  • 9. Data: 2012-01-07 17:45:28
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-01-07 15:31, berloo wrote:

    > A Streżyńska to niby kim jest jak nie prawnikiem?

    Teraz już ekspertem. :-P

  • 10. Data: 2012-01-07 18:46:07
    Od: berloo <p...@w...berloo.ovh.org>

    7.01.2012 18:45 TGor <t...@g...peel> w wiadomości
    <news:jea0bv$fo0$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Teraz już ekspertem. :-P

    M. Gaj była od 2005 dyrektorem departamentu prawnego w UKE a wcześniej
    pracowała w tym departamencie (jeszcze zanim UKE zostało UKE). Biorąc
    pod uwagę to, że Prezes A. Streżyńska często musiała bronić swoich
    decyzji w sądzie, to departament prawny musiał odgrywać dla niej
    kluczową rolę i przypadkowa osoba raczej nie kierowała.

    Zarzut, że M. Gaj nie jest ekspertem od telekomunikacji (przynajmniej od
    strony prawnej) jest więc chybiony. A czy będzie lepsza/gorsza od A.
    Streżyńskiej? - To będzie można ocenić za jakiś czas...

    --
    Mateusz Berlik