  • 1. Data: 2012-01-05 10:30:14
    Temat: Promocja na SymbRecorder w OVI
    Od: Dominik & Co <D...@c...invalid>

    W razie jakby kogoś interesowało: w sklepie Nokii
    można nabyć wersję Lite tegoż programu za oszałamiającą
    kwotę 7 zł z groszami.

    http://store.ovi.com/content/104733?clickSource=publ
    isher+channel&channel=&pos=1#

    Wersje Std i Pro też są tańsze.

    Jeśli ktoś szuka czegoś do nagrywania rozmów pod starszym
    Symbianem- IMO warte rozważenia.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 2. Data: 2012-01-05 13:45:10
    Temat: Re: Promocja na SymbRecorder w OVI
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-01-05 11:30, Dominik & Co wrote:
> [...]
    isher+channel&channel=&pos=1#

    > Wersje Std i Pro też są tańsze.
    >
    > Jeśli ktoś szuka czegoś do nagrywania rozmów pod starszym

    Dzieki za info. Fajnie gdyby od czasu do czasu wrzucil info na temat
    promocji, ciekawego patentu itd.
    Po ostatniej podpowiedzi ALEXa odnosnie profili zainstalowalem ten
    programik. Dziala bezproblemowo.
    Okazalo sie rowniez, ze Nokia laskawie odblokowala mi dostep do
    aplikacji ktora zakupilem zgadzajac sie na probranie kwoty z kraty
    prepaid (wczesniej dzwoniac dwa razy na infolinie chyba w Indonezji
    sadzac po akcencie).
    Kupilem program zblizony funkcjonalnoscia do androidowej aplikacji
    Google Sky: Astroller. Ehhh, co to jest za drewno i nie mam na mysli
    merytorycznej strony tej aplikacji, sa konstelacje, planety, tryb nocny.
    Chodzi raczej o strone wizualna. Niebosklon przesuwa sie jak kolo z
    zapieczonym lozyskiem, jesli telefon obnizy sie tak, ze widac horyzont
    to wogole przestaje sie przesuwac. Ja wiem, ze zapewne napisal to jeden
    czlowiek wkladajac w to sporo wysilku ale wlasnie takie przypadki
    pokazuja przepasc miedzy Androidem czy iOS a reszta. Co wiecej, ceny
    aplikacji w Ovi markecie przewaznie sa wyzsze niz w w/w systemach.

  • 3. Data: 2012-01-05 21:15:12
    Od: a...@g...pl

    Dominik & Co wrote:

> [...]
    isher+channel&channel=&pos=1#

    > Wersje Std i Pro też są tańsze.
    >
    > Jeśli ktoś szuka czegoś do nagrywania rozmów pod starszym

    Jak się to ma do

    http://shop.psiloc.com/pl/Application,262319,Psiloc+
    VoxTrack+Personal ?

    voxtrack już nie rozwijany, a na mojej nokii e51 potrafi beepać wpieniająco.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 4. Data: 2012-01-06 18:40:19
    Od: Dominik & Co <d...@g...com.invalid>

    W dniu 05.01.2012 22:15, a...@g...pl pisze:

    > http://shop.psiloc.com/pl/Application,262319,Psiloc+
    VoxTrack+Personal ?

    Funkcje podobne, jedynie SR ne umie nagrywać do mp3 (VoxTrack tak)-
    tylko wav i amr (w praktyce ten ostatni format wystarcza).

    > voxtrack już nie rozwijany, a na mojej nokii e51 potrafi beepać wpieniająco.

    U mnie na E51 SymbRecorder nie pipczy. Ściągnij najpierw
    wersję testową (w pełni funkcjonalną przez dwa tygodnie)
    i po prostu sprawdź.

    --
    Dominik & Co (z domku)