  • 1. Data: 2012-01-05 06:30:52
    Temat: Nokia E7
    Od: michu <g...@o...pl>

    Mam pytanko na jakich konkurentow w tej klasie i zblizonej cenie ok.
    1200-1300 pln zwrocic uwage podejmujac decyzje o zakupie ? Czy moze sama
    Nokia ma jakis inny model z podobnie duzym amoledowym wyswietlaczem ale
    bez wysuwanej klawiatury ???

  • 2. Data: 2012-01-05 16:01:21
    Temat: Re: Nokia E7
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-01-05 07:30, michu wrote:
> [...]
    > 1200-1300 pln zwrocic uwage podejmujac decyzje o zakupie ? Czy moze sama
    > Nokia ma jakis inny model z podobnie duzym amoledowym wyswietlaczem ale

    http://europe.nokia.com/find-products/devices/nokia-
    x7-00/specifications
    Poczytaj jednak recenzje, wypada tak sobie miedzy innymi ze wzgledu na
    przecietny aparat foto podobnie jak E7.

  • 3. Data: 2012-01-05 20:28:16
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 05.01.2012 17:01, atm pisze:

    > http://europe.nokia.com/find-products/devices/nokia-
    x7-00/specifications
    > Poczytaj jednak recenzje, wypada tak sobie miedzy innymi ze wzgledu na
    > przecietny aparat foto podobnie jak E7.
    może inaczej. JA uważam że żaden z wyminionych modeli nie jest wart
    1300zł. OBawiam się że każdy z konkurentów ma w tej cenie lepsze
    telefony, co absolutnie nie znaczy że masz porzucić chęć do kupienia Nokli.
    Niemniej jednak napisz może czego oczekujesz od telefonu. W kasyfikacji
    robię coś wiecej niż telefonuje, to symbian jest raczej kulą u nogi, a
    640 punktów na ekranie to malizna. Podobnie brak autofokusa uniemożliwia
    szybkie fotki z wizytówki, albo jakiejś specyfikacji wielkości pocztówki....
    ToMasz

  • 4. Data: 2012-01-05 21:28:24
    Od: to <t...@i...pl>

    begin michu

> [...]
    > 1200-1300 pln zwrocic uwage podejmujac decyzje o zakupie ? Czy moze sama
    > Nokia ma jakis inny model z podobnie duzym amoledowym wyswietlaczem ale

    Jak Ci klawiatura niepotrzebna, to bez sensu kupować E7.

  • 5. Data: 2012-01-05 21:29:48
    Od: to <t...@i...pl>

    begin ToMasz

    > może inaczej. JA uważam że żaden z wyminionych modeli nie jest wart
    > 1300zł. OBawiam się że każdy z konkurentów ma w tej cenie lepsze
    > telefony

    E7 nie ma praktycznie konkurencji, jeśli ktoś potrzebuje wygodnej
    klawiatury qwerty. Niestety.