  • 1. Data: 2012-01-08 10:56:17
    Temat: pyt do posiadaczy HTC sensation
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Witam!

    Mam prośbę do posiadaczy HTC Sensation,
    czy moglby mi ktoś potwierdzić czy działa w obie strony
    dobrze nagrywanie rozmów w programie Ultimate Voice Recorder

    Producent podaje ze powinien działac na Sensation,

    na moim HTC Desire niestety nagrywa z głośnika, nie włączając na głos
    słychać bardzo słabo rozmówcę po drugiej stronie takie tez info. podaje
    producent
    na swojej stronie odnośnie Desire.

    Zanim zakupe HTC sensation wolę mieć pewność, teoretycznie powinien nagrywac
    dobrze wedlug producenta oprogramowania.

    Na samsungach SII i SI nie nagrywa wogole sprawdziłem.

    pozdrawim i dziękuję za pomoc

  • 2. Data: 2012-01-09 13:49:12
    Temat: Re: pyt do posiadaczy HTC sensation
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

> [...]
    >
    > na moim HTC Desire niestety nagrywa z głośnika, nie włączając na głos
    > słychać bardzo słabo rozmówcę po drugiej stronie takie tez info. podaje

    Watpliwa sprawa, gdyby nagrywal "out the box" kernel z 2WCR nie mialby racji
    bytu.

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2012-01-09 15:19:20
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    > Watpliwa sprawa, gdyby nagrywal "out the box" kernel z 2WCR nie mialby
    racji
    > bytu.

    A czy jest znany jakiś model z androidem o podobnych parametrach
    telefon umozliwiający bezproblemowe nagrywanie bez informowania rozmówcy,
    tak jak to było w przypadku symbiana i np noki e52.?

    tyle co udało mi sie na Desire HTC uzyskac po zrootowaniu systemu
    ze robiąc zdjęcia nie słychac migawki

    z romem LeeDroid V 3.0.8.2 trochę zmulił telefon, niestety dalej nagrywa
    bardzo cicho rozmowy.

    pozdrawiam
    AT

  • 4. Data: 2012-01-09 22:18:16
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    > A czy jest znany jakiś model z androidem o podobnych parametrach
    > telefon umozliwiający bezproblemowe nagrywanie bez informowania rozmówcy,
    > tak jak to było w przypadku symbiana i np noki e52.?

    Tak, mozna tutaj przeczytac

    https://market.android.com/details?id=com.skvalex.ca
    llrecorder&hl=en

  • 5. Data: 2012-01-10 08:49:06
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    > Tak, mozna tutaj przeczytac
    >
    > https://market.android.com/details?id=com.skvalex.ca
    llrecorder&hl=en

    Witaj,
    Odpaliłem na zrootowanym systemie na HTC Desire
    z LeeDroid V 3.0.8.2 niestety cos nie za bardzo chce działać

    możesz podpowiedzić jak inaczej to zrobić.

    Program odpalil się z prawami super usera.

    Czy jakis inny rom muszę wgrać?

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2012-01-10 09:22:55
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    > Tak, mozna tutaj przeczytac
    >
    > https://market.android.com/details?id=com.skvalex.ca
    llrecorder&hl=en

    nie doczytałem linka musze miec radioroma 32.54.00.32U_5.14.05.17
    musze tylko poczytac jak sprawdzic jaką mam wersję i może się uda bez zmiany
    telefonu.

    pozdrawiam i dziekuję za rozjaśnienie tematu

  • 7. Data: 2012-01-10 15:20:53
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    > nie doczytałem linka musze miec radioroma 32.54.00.32U_5.14.05.17
    > musze tylko poczytac jak sprawdzic jaką mam wersję i może się uda bez
    > zmiany telefonu.

    nie trzeba nic sprawdzac ani cudowac. radio trzeba uaktualnic przed adb,
    kernel pierwszy i drugi od gory z tej strony ma juz ta funkcje wbudowana

    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=120
    0403

    --
    pozdr

  • 8. Data: 2012-01-11 08:13:52
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    > nie trzeba nic sprawdzac ani cudowac. radio trzeba uaktualnic przed adb,
    > kernel pierwszy i drugi od gory z tej strony ma juz ta funkcje wbudowana

> [...]

    Nie chciałbym od nowa wszystkiego instalowac,
    a pod linkiem, ktory wcześniej podałeś
    opisują ze działa bez problemu
    na
    LeeDroid ale wersji 2_3d ROm
    do tego trzeba z tego linku wrzucic kilka updatow

    ja mam najnowszego LeeDroid Roma V 3.0.8.2
    czy może oriętujesz się, jak wrzucę te updaty z tego linku
    czy nie wywali mi roma.
    pozdrawiam

  • 9. Data: 2012-01-11 09:24:39
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    > ja mam najnowszego LeeDroid Roma V 3.0.8.2
    > czy może oriętujesz się, jak wrzucę te updaty z tego linku
    > czy nie wywali mi roma.
    > pozdrawiam

    Nie wywaliło roma

    Więc śmiało moge powiedzieć, że działa nagrywanie w obie strony na
    androidzie :)

    uff w koncu i obyło się bez wymiany telefonu

    dziękuje za pomoc

    pozdrawiam