  • 61. Data: 2012-04-20 02:50:47
    Temat: Re: Lupa nagłowna
    Od: Padre <P...@n...net>

    > No ale gdy on pisze o swoich doświadczeniach to czemu zarzucasz mu, że
    > nie wie co to astygmatyzm. On najprawdopodobniej nie ma astygmatyzmu a
    > za to ma słabą akomodację ze względu na wiek.

    Bo kogutek lubi być chamski nawet jak nie rozumie dokładnie tego co
    czyta, mam od młodości silną krótkowzroczność, astygmatyzm i słabą
    akomodację ze względu na 50 lat życia oraz matkę okulistkę, ba, nawet
    sam pomagałem jej podczas pracy w gabinecie obsługując autorefraktometr
    ale nigdy nie przyszło by mi do głowy jak kogutkowi twierdzić że wiem co
    jest dla kogoś najlepszym rozwiązaniem szczególnie jeśli diagnozuje się
    wadę wzroku po zmarszczkach na czole :) Ale jak twierdził Stańczyk w
    Polsce jest najwięcej lekarzy...

    Chciaż teraz to chyba magistrów googla i profesorów wikipedii :)

  • 62. Data: 2012-04-20 12:24:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Padre napisał:

    > mam od młodości silną krótkowzroczność, astygmatyzm i słabą
    > akomodację ze względu na 50 lat życia oraz matkę okulistkę

    To od matki okulistki robi się słaba akomodacja?!

    Jarek

    --
    Będąc młodą lekarką wszedł raz do mej przychodni pacjent...

  • 63. Data: 2012-04-20 12:33:07
    Od: Mario <m...@...pl>

    > To od matki okulistki robi się słaba akomodacja?!

    10/10

    --
    pozdrawiam
    MD