  • 21. Data: 2011-12-07 18:48:13
    Temat: Re: Lumia 800
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <javhc9$6so$1@mx1.internetia.pl>, Piotr M <x...@x...xx> wrote:

    > Też tak uważam. Napisałem (kto to w ogóle używa) odnośnie video rozmów
    > gsm, zapomniałem o Skype :) że telefon komórkowy to nie tylko komórka :)
    > Bo te pierwsze po prostu się nie przyjęły, z oczywistych zresztą powodów.
    > Co do Skype. Moja teoria jest taka, iż tacy jam my, nie korzystamy za
    > wiele, a ludziska i wczesna młodzież jak korzysta to na kompie :)

    Jakos ten Skype via komorke (Play Fresh) kiepsko dziala. Nawet bez video.
    Na kompie lepiej, ale przy laczu szybszym niz 2 Mbit.

    TA

  • 22. Data: 2011-12-07 19:00:49
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 07-12-2011 o 19:48:13 <T...@s...in.the.world>
    napisał(a):

    > Jakos ten Skype via komorke (Play Fresh) kiepsko dziala. Nawet bez video.
    > Na kompie lepiej, ale przy laczu szybszym niz 2 Mbit.

    Oczywiście. Zapomnij o normalnych, swobodnej jakości, rozmowach voip via
    gsm. Jedynie awaryjnie lub z ciekawości.. Po wlanie to jeszcze ujdzie w
    tłoku..

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta.
    Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je dokończyć na tuzin sposobów."

  • 23. Data: 2011-12-07 22:13:28
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > Każdy, kto używa np. Skype. Czyli tysiące albo dziesiątki tysięcy
    > osób.

    A z telefonów korzystają miliony albo dziesiątki milionów osób.

    Nikomu się z tego skype nie chce korzystać, wszyscy wolą zadzwonić nawet jak
    przy komputerze siedzą.

  • 24. Data: 2011-12-11 15:38:43
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 07 Dec 2011 20:00:49 +0100, Piotr M napisał(a):

    > Oczywiście. Zapomnij o normalnych, swobodnej jakości, rozmowach voip via
    > gsm. Jedynie awaryjnie lub z ciekawości.. Po wlanie to jeszcze ujdzie w
    > tłoku..

    Ale ten tłok jest obowiązkowy? Bo kurde jak nic często rozmawiamy ze
    znajomymi na skype przy luźnym grillu na ogródku. Ale to się chyba nie
    liczy do warunków brzegowych, chlip, chlip...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

  • 25. Data: 2011-12-11 21:37:17
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > Ale ten tłok jest obowiązkowy? Bo kurde jak nic często rozmawiamy ze
    > znajomymi na skype przy luźnym grillu na ogródku. Ale to się chyba nie
    > liczy do warunków brzegowych, chlip, chlip...

    Czepiasz się słówek. Via GSM to fucktycznie i ciężko skajpem pogadać, ale
    przy 3G i wyżej...

  • 26. Data: 2011-12-12 11:40:55
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia 11 Dec 2011 22:37:17 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Czepiasz się słówek. Via GSM to fucktycznie i ciężko skajpem pogadać, ale
    > przy 3G i wyżej...

    Ale wifi zazwyczaj sięga poza jeden pokój, poza tym wiele miejsc - w tym
    sporo atrakcji turystycznych, ma ogólnodostępne darmowe wifi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Pecety beda folklorem w kilku domach. Reszta nie potrzebuje tego typu