  • 1. Data: 2011-11-27 12:45:20
    Temat: Re: Jest pierwszy abonent wirtualnego operatora INTELIGO
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Maciej Muran" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > 28.10.2011 3 (słownie: trzy) działy PTC robią wszystko co możliwe aby
    > naprawić problem, ha ha ha.
    > Nie będę tu podawał szczegółów, bo każdy może sobie wyobrazić
    > kilkugodzinne (łącznie) gadanie do lampy; lampa przynajmniej świeci a
    > tam, w tej PTC, ci ludzie... "Średni czas rozwiązywania problemów przez
    > Dział Techniczny wynosi 60 godzin, maksymalnie trwa to 72 godziny", ha ha ha.
    > Skarga w UKE złożona, zadziałali. Pozostaje więc wykazać się "jeszcze
    > chwileczką cierpliwości"...
    > Jutro minie miesiąc od wyłączenia numeru przez P4. Fajnie, co?

    Jakiś czas temu ośmieliłem się przenieść numer do Mobilkinga - również
    wirtualnego, również w sieci PTC. Czas oczekiwania na włączenie karty
    wyniósł 27 dni. A że było to jakieś 2-3 lata temu, oznacza, że w petecu nic
    się w tej sprawie nie zmieniło

  • 3. Data: 2011-11-27 13:52:51
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia 27 Nov 2011 14:45:20 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

> [...]
    > wirtualnego, również w sieci PTC. Czas oczekiwania na włączenie karty
    > wyniósł 27 dni. A że było to jakieś 2-3 lata temu, oznacza, że w petecu nic

    Jak widać, ISO należy im sie jak psu miska.
    Raz wprowadzone skuteczne procedury są święte. Ordnung muss sein. Ein,
    zwei, ein, zwei.
    Jeder stoss - ein franzos.
    Jeder schuss - ein russ.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie

  • 4. Data: 2011-11-27 14:03:44
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-11-27 13:59, Maciej Muran pisze:
    > Jutro minie miesiąc od wyłączenia numeru przez P4. Fajnie, co?

    Mogą równie dobrze stosować "spychologię" Tu na grupie był taki wątek
    jakiś ładny kawałek czasu temu, gdzie pracownik Play'a przyznał się
    jednemu z grupowiczów, że "część przenoszonych numerów potrafi pofrunąć
    z kosmos i już nigdy nie wraca" PTC nabiera wody w usta bo tak naprawdę
    nie wiedzą, czy to oni nawalili czy konkurencja. Mogli nawalić i jedni i
    drudzy. Są siebie warci w każdym razie.

  • 5. Data: 2011-11-29 11:18:34
    Od: "Maciej Muran" <m...@o...pl>

    Mocą UKE w przenoszony numer tchnięto życie i zamiast NMTN słychać, że
    abonent ma wyłączony telefon. _Po 33 dniach_ niemocy PTC.

    No i dziś rano zadzwonił pan ze stacjonarnego BOK Heyah i tuBiedronka z
    pytaniem czy nową kartę sim odbiorę (dostępna od jutra) osobiście, czy ma ją
    wysłać pocztą. Wybrałem pocztę z trąbką ciekaw czy szarpną się na priorytet?
    :P
    Dam znać za kilka dni, bo jak mówią słowa piosenki "Wszystko się może
    zdarzyć..."

    --
    M.

  • 6. Data: 2011-11-29 15:13:52
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:
> [...]
    > wirtualnego, również w sieci PTC. Czas oczekiwania na włączenie karty
    > wyniósł 27 dni. A że było to jakieś 2-3 lata temu, oznacza, że w petecu nic

    Widocznie doszli do wniosku, że zostanie prawdziwym facetem z
    przeniesienia nie może być tak łatwe jak z zakupu bezpośredniego ;-).
    BTW, czy dostałeś samego sima, czy akcesoria (pudełko na fajki, smycz,
    plakat z lachonem i co tam jeszcze było) także :-)?

    Przemek

  • 7. Data: 2011-11-29 15:17:04
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Tomaszek napisał:

> [...]
    > jednemu z grupowiczów, że "część przenoszonych numerów potrafi pofrunąć
    > z kosmos i już nigdy nie wraca" PTC nabiera wody w usta bo tak naprawdę

    Może to i dobrze, że nie wracają - jakby komu te numery na łeb spadły,
    to mogłoby być nieszczęście :-).

    Przemek

  • 8. Data: 2011-11-29 16:55:25
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Przemysław Kowalik <p...@A...pl> wrote:

> [...]
    > BTW, czy dostałeś samego sima, czy akcesoria (pudełko na fajki, smycz,
    > plakat z lachonem i co tam jeszcze było) także :-)?

    O ile pamiętam komplet firmowy :-)

  • 9. Data: 2011-11-29 20:34:36
    Od: "Piotr z Frosty" <p...@f...com>

    Użytkownik "Maciej Muran" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chwileczką cierpliwości"...
    > Jutro minie miesiąc od wyłączenia numeru przez P4. Fajnie, co?

    Primo: parsknałem śmiechem, przenosić do biedronki, rotfl!
    Secundo: i po co się ludzie szarpiecie z tymi przenosinami, skoro to
    jest dalej g.... technologia? miesiąc bez numeru? to nie prościej było
    ustawić pocztę głosową: witam, zmieniłem numer na xxxxxxxxx, wypieprzyć
    kartę do kibla, kupić u nowego operatora i cieszyć sie życiem?

  • 10. Data: 2011-11-29 21:22:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr z Frosty" napisał w wiadomości grup
    > Jutro minie miesiąc od wyłączenia numeru przez P4. Fajnie, co?

    >Primo: parsknałem śmiechem, przenosić do biedronki, rotfl!

    A czemu nie ? Jesli taniej ..

    >Secundo: i po co się ludzie szarpiecie z tymi przenosinami, skoro to
    >jest dalej g.... technologia?

    W imie, ..., zasad ? No i moze nikt sie nie spodziewal ze to az tyle
    potrwa.

    >miesiąc bez numeru? to nie prościej było ustawić pocztę głosową:
    >witam, zmieniłem numer na xxxxxxxxx, wypieprzyć kartę do kibla, kupić
    >u nowego operatora i cieszyć sie życiem?

    Nie zawsze - niektorzy rzadziej dzwonia. I sie w koncu dodzwonia, a
    jak zmienisz numer to nie.

    J.