  • 1. Data: 2011-11-28 11:57:17
    Temat: HTC Hero - tylko logo
    Od: "Indukti" <i...@t...pl>

    Witam.
    Przez nieuwagę usunąłem jakiś program, nie pamiętam już co to było, ale był
    to programik systemowy. Wcześniej zrobiłem sobie tymczasowy root Androot`em
    i zachciało mi się odchudzać system. Telefon działał do pierwszego
    wyłączenia. Teraz włącza się, pokaże się logo HTC Quietly Brilliant, ekran
    zrobi się ciemny i znowu logo... i tak cały czas. Nie mogę znaleźć nigdzie
    RUU do swojego softu - 3.36.405.1 Żadnego heroimage też nie przyjmuje,
    poniewqaż wszystkie, które znalazłem są starsze. Poratuje mnie ktoś albo
    skieruje w odpowiedznie miejsce (grupę)?

  • 2. Data: 2011-11-28 12:00:26
    Temat: Re: HTC Hero - tylko logo
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 28 Nov 2011 12:57:17 +0100, Indukti napisał(a):

> [...]
    > poniewqaż wszystkie, które znalazłem są starsze. Poratuje mnie ktoś albo
    > skieruje w odpowiedznie miejsce (grupę)?

    http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=5
    08
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 3. Data: 2011-11-28 12:17:38
    Od: "Indukti" <i...@t...pl>

    > http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=5
    08
    --
    Dzięks, tylko że tam wszystko w "lengłydżu", kurde ;)

  • 4. Data: 2011-11-28 12:21:20
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 28 Nov 2011 13:17:38 +0100, Indukti napisał(a):

    > --
    > Dzięks, tylko że tam wszystko w "lengłydżu", kurde ;)

    to jest podstawowy język jak się chce grzebać w telefonie.

    PS mógłbyś poprawnie odpisywać, tzn. nie w sygnaturce?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

  • 5. Data: 2011-11-28 12:25:52
    Od: "Indukti" <i...@t...pl>

    > to jest podstawowy język jak się chce grzebać w telefonie.
    >
    > PS mógłbyś poprawnie odpisywać, tzn. nie w sygnaturce?

    Wiem, jednak techniczny angielski jest akurat dla mnie nie do ogarnięcia ;)
    Się robi, sorry.

  • 6. Data: 2011-11-28 12:32:23
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 28 Nov 2011 13:25:52 +0100, Indukti napisał(a):

    > Wiem, jednak techniczny angielski jest akurat dla mnie nie do ogarnięcia ;)
    > Się robi, sorry.

    to jeszcze możesz próbować na forum pdaclubu, ale tam sporo mniej jest.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

  • 7. Data: 2011-11-28 13:57:30
    Od: "Maciej Muran" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Indukti" <i...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Wiem, jednak techniczny angielski jest akurat dla mnie nie do ogarnięcia

    Zajrzyj na forum.android.com.pl, często są tam wy(prze)tłumaczone wątki z
    xda.

    --
    M.

  • 8. Data: 2011-11-28 18:41:17
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-28 14:57, Maciej Muran pisze:
    > Użytkownik "Indukti"<i...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zajrzyj na forum.android.com.pl, często są tam wy(prze)tłumaczone wątki z
    > xda.

    Można włączyć translator (u mnie rozszerzenie w Operze) lub wrzucić
    tekst albo linka na google tłumacz.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w