  • 11. Data: 2011-11-28 20:09:58
    Temat: Re: Lumia 800
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 28 listopada 19:58, Skrypëk pisze:

    > Czy Google lub Apple płacą za opowiadanie takich głupstw?

    Nie trolluj i jak masz coś merytorycznego do napisania to pisz proszę.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta. Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je
    dokończyć na tuzin sposobów."

  • 12. Data: 2011-11-28 20:40:38
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Piotr M <x...@x...xx> wrote:

    > Nie trolluj i jak masz coś merytorycznego do napisania to pisz proszę.

    Trollowaniem to jest nazywanie szybkiego, stabilnego i fukcjonalnego systemu
    alfą lub betą. Bo widzisz, brakuje wtedy skali do nazwania w jakim stadium
    rozwoju jest twój ukochany androidowy burdel.

  • 13. Data: 2011-11-28 20:52:02
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 28 listopada 21:40, Skrypëk pisze:

    > Trollowaniem to jest nazywanie szybkiego, stabilnego i fukcjonalnego
    > systemu alfą lub betą. Bo widzisz, brakuje wtedy skali do nazwania w
    > jakim stadium rozwoju jest twój ukochany androidowy burdel.

    Ale widzisz, bardzo chętnie chciałbym poznać Twoje zdanie, bo interesuje
    mnie ten system i bardzo chętnie bym przeczytał mądre poparcie tez a nie
    takie zaczepki. Dzięki.

  • 14. Data: 2011-11-28 20:56:46
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 28 Nov 2011 21:52:02 +0100, Piotr M napisał(a):

    > Ale widzisz, bardzo chętnie chciałbym poznać Twoje zdanie, bo interesuje
    > mnie ten system i bardzo chętnie bym przeczytał mądre poparcie tez a nie
    > takie zaczepki. Dzięki.

    to co karmisz, to bywalec apd, jeden z tych co obrzucali bluzgami nie tak
    dawno wiele polskich grup. W dodatku z anonymizera.
    Nie oczekuj niczego mądrego i rozsądnego.
    Jak chcesz, to służę listą hostów do zrobienia sobie regułek.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 15. Data: 2011-11-28 23:34:24
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > to co karmisz, to bywalec apd, jeden z tych co obrzucali bluzgami nie
    > tak dawno wiele polskich grup. W dodatku z anonymizera.

    Ja żadnych grup niczym nie obrzucałem, oszczerco przebrzydły.

    > Nie oczekuj niczego mądrego i rozsądnego.
    > Jak chcesz, to służę listą hostów do zrobienia sobie regułek.

    Prawda w oczy kole?

  • 16. Data: 2011-11-28 23:45:18
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Piotr M <x...@x...xx> wrote:

    > Ale widzisz, bardzo chętnie chciałbym poznać Twoje zdanie, bo
    > interesuje mnie ten system i bardzo chętnie bym przeczytał mądre
    > poparcie tez a nie takie zaczepki.

    Jakie tezy? Że działa dobrze? To jest potwierdzone empirycznie.
    No i jak napiszę po raz n-ty, że jest ładny, wygodny, szybki i stabilny, to
    linuksiarze i tak nie uwierzą. Jakoś im się w głowach nie mieści, że system
    w telefonie nie musi być ledwo działającą brzydką i toporną ołpensorsową
    podróbą przestarzałego iOSa dla nerdów, tylko może być od początku porządnie
    zaprojektowany i wykonany dla ludzi (i na ludziach testowany za ciężkie
    pieniądze).
    A że do niczego konkretnego się przyczepić nie mogą, to będą pitolić jaka to
    tragedia, że nie ma jeszcze pincet tysięcy fart-apps, bo po raptem roku
    działalności WP Marketplace ma "tylko" pindziesiąt tysięcy. Jak również będą
    ci wciskać ciemnotę, że nietaktem jest płynne i szybkie działanie na
    pojedycznych procesorach, bo przecież powinien wymagać dualcorów jak
    ociężały android.
    A dlaczego nie zażądasz od Waldka mądrego poparcia na przezywanie WP7.5 co
    najwyżej betą?

  • 17. Data: 2011-11-29 00:09:23
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 29 listopada 00:45, Skrypëk pisze:
> [...]
    > dualcorów jak ociężały android.
    > A dlaczego nie zażądasz od Waldka mądrego poparcia na przezywanie WP7.5

    Nie zdążyłem. Poza tym uznaję go za dobrze znającego WM (przynajmniej
    starszych wersji). I oczywiście chętnie dowiem się skąd taki stosunek do
    v7.5.

    PS.
    Nie mogę się doczekać kiedy sam, właśnie empirycznie, będę mógł ocenić.
    Mam przeczucie że ta Nokia Lumia 800 wreszcie będzie pierwszym hitem
    Nokii od już dawna, połączona właśnie z WM 7.5, który tez coś czuje jest
    udanym produktem.
    Ale to tylko moje przeczucia i bardzo zazdroszczę komuś, kto może tym
    cackiem już operować. Chociaż nie jest aż tak drogie, na Skąpcu nie ma w
    zestawieniach ofert, ale na Allegro już można kupić za 1800zł
    http://goo.gl/olcnf. Mam też przeczucie, że ścisła współpraca dwóch
    gigantów, gigantów które niestety zaspały na rynku mobilnym lub podążały
    błędnymi ścieżkami, zaowocuje i właśnie tym jednym z pierwszych
    dojrzałych owoców jest Lumia 800.

  • 18. Data: 2011-11-29 04:23:50
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Piotr M <x...@x...xx> wrote:

    > Nie zdążyłem. Poza tym uznaję go za dobrze znającego WM (przynajmniej
    > starszych wersji). I oczywiście chętnie dowiem się skąd taki stosunek
    > do v7.5.

    Nie stać go i dorabia ideologię.

    Albo stąd, że Windows Phone to nie Windows Mobile. Numeracja jest
    kontynuowana dla zmylenia przeciwnika i zrówniania z desktopowym i
    tabletowym systemem. Ale poza nazwą WP z WM nie ma nic wspólnego.
    Stąd między innymi głośny ból dupy nielicznych miłośników ś.p. WM.

> [...]
    > ocenić. Mam przeczucie że ta Nokia Lumia 800 wreszcie będzie
    > pierwszym hitem Nokii od już dawna, połączona właśnie z WP 7.5, który

    Na tzw. zachodzie w przedsprzedaży ponoć ma dobre wyniki.

> [...]
    > cackiem już operować. Chociaż nie jest aż tak drogie, na Skąpcu nie
    > ma w zestawieniach ofert, ale na Allegro już można kupić za 1800zł

    Najładniejszy telefon od czasu Venue Pro, którego Dell niesłusznie ubił
    zamiast poprawić i zrobić z niego przebój.

    Ale czarna jak dla mnie jest taka se. Ja się nie mogę doczekać
    niebieskiej, strasznie mnie się ta mydelniczka podoba wraz dobranym
    kolorem kafelków. Obłe HTC są przy niej ochydne.
    Jedyne co mi brakuje do szczęścia, to informacji czy Nokia daje jakiś
    odpowiednik Attentive Phone.

    > Mam też przeczucie, że ścisła współpraca dwóch
    > gigantów, gigantów które niestety zaspały na rynku mobilnym lub
    > podążały błędnymi ścieżkami, zaowocuje i właśnie tym jednym z
    > pierwszych dojrzałych owoców jest Lumia 800.

    Jest szansa, że zaprowadzą w końcu na rynku mobilnym porządek znany z rynku
    pecetów, tzn. drogie ale przeciętne maki dla snobów na jednym marginesie,
    linuksy/androidy dla biedoty i ostatnich nerdów na drugim, a Windows w
    mainstreamie. Obecna patologia na tym rynku wynikła ze zbyt długiego braku
    porządnego Windows na telefony.

  • 19. Data: 2011-12-02 15:01:56
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 29 listopada 05:23, Skrypëk pisze:

> [...]
    > tabletowym systemem. Ale poza nazwą WP z WM nie ma nic wspólnego.
    > Stąd między innymi głośny ból dupy nielicznych miłośników ś.p. WM.

    Może Cie zainteresuje.

    "Co prawda Windows Phone doczekał się ważnych aktualizacji, ale okazuje
    się że cała platforma programowa, przeznaczona dla smartfonów i
    telefonów komórkowych kiepsko przędzie na rynku."

    "Teraz Microsoft zapewne spore nadzieje pokłada w smartfonach Lumia
    firmy Nokia. Analitycy jednak wstępne prognozy już obniżają i
    przewidują, że sprzedaż smartfonów Lumia będzie niższa niższa niż
    zakładano."

    http://pclab.pl/news47881.html

  • 20. Data: 2011-12-04 19:44:43
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Piotr M <x...@x...xx> wrote:
> [...]
    > firmy Nokia. Analitycy jednak wstępne prognozy już obniżają i
    > przewidują, że sprzedaż smartfonów Lumia będzie niższa niższa niż

    Spekulacje bez żadnego wsparcia źródłami na portalu pisanym przez
    nastolatków dla dzieci. Jak już mam czytać wróżenie z fusów, to wolę te z
    którego wychodzi, że w 2014r WP będzie liderem.