    From: Piotr M <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Lumia 800
    Date: Tue, 29 Nov 2011 01:09:23 +0100

    W dniu 29 listopada 00:45, Skrypëk pisze:
    > Jakie tezy? Że działa dobrze? To jest potwierdzone empirycznie.
    > No i jak napiszę po raz n-ty, że jest ładny, wygodny, szybki i stabilny,
    > to linuksiarze i tak nie uwierzą. Jakoś im się w głowach nie mieści, że
    > system w telefonie nie musi być ledwo działającą brzydką i toporną
    > ołpensorsową podróbą przestarzałego iOSa dla nerdów, tylko może być od
    > początku porządnie zaprojektowany i wykonany dla ludzi (i na ludziach
    > testowany za ciężkie pieniądze).
    > A że do niczego konkretnego się przyczepić nie mogą, to będą pitolić
> [...]

    Nie zdążyłem. Poza tym uznaję go za dobrze znającego WM (przynajmniej
    starszych wersji). I oczywiście chętnie dowiem się skąd taki stosunek do
    v7.5.

    PS.
    Nie mogę się doczekać kiedy sam, właśnie empirycznie, będę mógł ocenić.
    Mam przeczucie że ta Nokia Lumia 800 wreszcie będzie pierwszym hitem
    Nokii od już dawna, połączona właśnie z WM 7.5, który tez coś czuje jest
    udanym produktem.
    Ale to tylko moje przeczucia i bardzo zazdroszczę komuś, kto może tym
    cackiem już operować. Chociaż nie jest aż tak drogie, na Skąpcu nie ma w
    zestawieniach ofert, ale na Allegro już można kupić za 1800zł
    http://goo.gl/olcnf. Mam też przeczucie, że ścisła współpraca dwóch
    gigantów, gigantów które niestety zaspały na rynku mobilnym lub podążały
    błędnymi ścieżkami, zaowocuje i właśnie tym jednym z pierwszych
    dojrzałych owoców jest Lumia 800.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta. Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je
    dokończyć na tuzin sposobów."