  • 11. Data: 2011-11-10 16:09:57
    Temat: Re: Lublin-Warszawa (po dłuższym weekendzie)
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    > A z Warszawy do Dęblina w sobotę rano to jechać przez Kołbiel czy
    > przez Wilgę? Przez 801 niby bliżej, ale jeśli ona tylko na
    > poduszkowce...
    Pochodzę z Dęblina właśnie ale od alt staram się nie jeździć 801 na tym
    odcinku. Chyba że masz jakiegoś SUV. Leć na Kołbiel - możliwości objazdu
    jest sporo a w sobotę powinien być lajcik tam.
    PS. Odkąd jeżdżę do Wawy zawsze Garwolin stanowił problem, pobudowali
    obwodnicę, miasto miało umrzeć a się rozwija. A z prostego skrzyżowania
    w Kołbieli zrobili dramat. Inna sprawa, że Ci jeżdżący DK50 mieli zawsze
    przechlapane. To rondo jest zbyt małe na taki ruch. Wiadukt byłby
    rozwiązaniem. Może jakby każdy stojący tam w korku wrzucił złotówkę to
    za rok byśmy już coś tam mieli zrobione:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 12. Data: 2011-11-10 16:12:47
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-11-10 13:04, Lort pisze:
    > Kto: Qlfon Gdzie: pl.misc.samochody
    > Kiedy: 9 listopad 2011, 23:45:36

    > Hm. A ja ostatnio jak jechałem tą trasą to utknąłem tam na ponad pół
    > godziny chyba. Jakoś tak mnie wzięło i zaskoczyło, no.

    Jak masz CB to juz w Zakręcie będziesz wiedział jak jechać:) Kołbiel
    małym samochodem objedziesz na kilka sposobów. Nie ma się czego bać.
    Niedawno nawet wrzucałem mapkę tutaj.

    > Dziękuję za słowa pociechy.

    > Hm. Na całej trasie? Przyznam się, że tamtędy jak dotąd nie jechałem.

    Na całej to nie, ale te fragmenty które są skutecznie zniechęcają. 801
    ma tę zaletę że jest zwykle pusta.
    > A...! Ten wariant z Kozienicami i G.Kalwarią, jak rozumiem, jest
    > zupełnie głupi?

    Jeździłem tylko ten kawałe Wawa-G. kalwaria - zwykle b. zatłoczony był.
    Dalej na KOzienice nigdy nie jechałem ale chętnie się dowiem jak to jest:)
    > Dzięki.
    NP.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 13. Data: 2011-11-10 16:39:25
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Nov 2011 16:12:47 +0100, Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    >Dalej na KOzienice nigdy nie jechałem ale chętnie się dowiem jak to jest:)

    Podobnie jak na 801 - pusto. Ale na tym kończą się zalety, bo
    nawierzchnia nie jest najlepsza, na przeważającej części koleiny.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280