    From: Qlfon <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Lublin-Warszawa (po dłuższym weekendzie)
    Date: Thu, 10 Nov 2011 16:12:47 +0100

    W dniu 2011-11-10 13:04, Lort pisze:
    > Kto: Qlfon Gdzie: pl.misc.samochody
    > Kiedy: 9 listopad 2011, 23:45:36

    > Hm. A ja ostatnio jak jechałem tą trasą to utknąłem tam na ponad pół
    > godziny chyba. Jakoś tak mnie wzięło i zaskoczyło, no.

    Jak masz CB to juz w Zakręcie będziesz wiedział jak jechać:) Kołbiel
    małym samochodem objedziesz na kilka sposobów. Nie ma się czego bać.
    Niedawno nawet wrzucałem mapkę tutaj.

    > Dziękuję za słowa pociechy.

    > Hm. Na całej trasie? Przyznam się, że tamtędy jak dotąd nie jechałem.

    Na całej to nie, ale te fragmenty które są skutecznie zniechęcają. 801
    ma tę zaletę że jest zwykle pusta.
    > A...! Ten wariant z Kozienicami i G.Kalwarią, jak rozumiem, jest
    > zupełnie głupi?

    Jeździłem tylko ten kawałe Wawa-G. kalwaria - zwykle b. zatłoczony był.
    Dalej na KOzienice nigdy nie jechałem ale chętnie się dowiem jak to jest:)
    > Dzięki.
    NP.

    --
    Qlfon, Lublin