  • 1. Data: 2011-06-19 19:36:12
    Temat: Lubicie grać w pokera?:) Zapraszam do dyskusji i rejestracji
    Od: "e...@o...pl" <e...@o...pl>

    Zapraszam na stronę http://pl.pokerstrategy.com/u59D6M . Po
    rejestracji wybieramy swój własny styl gry w pokera, ulubioną odmianę,
    następnie czytamy 4 krótkie artykuły i pozostaje nam jeszcze prosty
    quiz do zdania. Po wszystkim wybieramy program do grania i dostajemy
    50$ tak po prostu. Naprawdę warto spróbować, sam tak zaczynałem . W
    razie pytań np odnośnie testu proszę siekontaktować ze mną na GG
    5309226 . Pozdrawiam Michał

  • 2. Data: 2011-06-19 19:45:54
    Od: "e...@o...pl" <e...@o...pl>

    On 19 Cze, 21:36, "e...@o...pl" <e...@o...pl> wrote:
> [...]
    > 50$ tak po prostu. Naprawdę warto spróbować, sam tak zaczynałem . W
    > razie pytań np odnośnie testu proszę siekontaktować ze mną na GG

    Jeśli po zdaniu quizu wybierzecie program do grania Fulltilt to można
    wtedy grać na telefonach z systemem android:)

  • 3. Data: 2011-06-23 19:41:25
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-06-19 21:45, e...@o...pl pisze:
    . Pozdrawiam Michał

    Michał, Michał kto ci w dupe dildo wpychał?