  • 1. Data: 2011-06-19 17:41:53
    Temat: co zamiast 6303c
    Od: owp <o...@g...pl>

    Cześć.
    Szukam telefon dla teściowej. Po przygodzie z dotykowcem, chce wrócić do
    jakiejś poczciwej nokii. Myślałem o E52, ale wcześniej miała E51 i nie
    była zadowolona. Za to spodobał jej się 6303c znajomej (ale dotykowiec
    też się jej wcześniej podobał...).
    Znalazłem 3 telefony - 6700, E52 i C5, czy jest jeszcze coś ciekawego ?
    Nie musi być symbian, musi mieć bluetootha, szybki internet (do
    laptopa), raczej radio, w miarę dobre zdjęcia też by się przydało żeby
    robił :). Zastanawiałem się nad modelami touch and type, ale średnie
    opinie znalazłem jeśli chodzi o dotykowy ekran. Cena za nowy 500-700zł.