  • 1. Data: 2011-06-19 08:39:20
    Temat: T9 w Nokii 6500 Classic
    Od: "E" <e...@e...com>

    Może ktoś wie jak się ustawia w Nokii 6500 Classic
    możliwość korzystania z funkcji T9?
    Wg www.gsmarena.com ta komórka na pewno ma
    tę funkcję, ale jak ją uaktywnić?

    Bardzo proszę o podanie jak to zrobić, krok po kroku.

    Pozdrawiam
    E.

  • 2. Data: 2011-06-19 10:17:02
    Temat: Re: T9 w Nokii 6500 Classic
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    Użytkownik "E" <e...@e...com> napisał:

    > Może ktoś wie jak się ustawia w Nokii 6500 Classic
    > możliwość korzystania z funkcji T9?
    > Bardzo proszę o podanie jak to zrobić, krok po kroku.

    1. Wejść na stronę www.google.pl
    2. Wpisać instrukcja 6500c
    3. Pobrać intrukcję.
    4. Przeczytać.
    5. Szczególnie stronę 20.

  • 3. Data: 2011-06-19 11:04:32
    Od: "E" <e...@e...com>

    > 1. Wejść na stronę www.google.pl
    > 2. Wpisać instrukcja 6500c
    > 3. Pobrać intrukcję.
    > 4. Przeczytać.
    > 5. Szczególnie stronę 20.

    To co jest napisane na str. 20 jest oczywiste . Mowa tam
    o przełączaniu się między tradycyjną metodą wprowadzania
    tekstu a słownikową (T9) GDY JEST JUŻ ONA ZAINICJOWANA.
    Chodzi o to jak ją zainicjować.

  • 4. Data: 2011-06-19 13:26:55
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    Użytkownik "E" <e...@e...com> napisał:

    > To co jest napisane na str. 20 jest oczywiste . Mowa tam
    > o przełączaniu się między tradycyjną metodą wprowadzania
    > tekstu a słownikową (T9) GDY JEST JUŻ ONA ZAINICJOWANA.
    > Chodzi o to jak ją zainicjować.

    Napisałeś, że oczywiste, a widzę, że jednak nie. W tym modelu nie ma _INNEJ_
    metody inicjacji poza powyższą.
    W nokii 3510i mogłeś sobie w opcjach pisania wybrać słownik polski, a w
    nowszych modelach robi się to klawiszem * w trakcie pisania. I to jest
    właśnie oczywiste.

  • 5. Data: 2011-06-19 13:35:24
    Od: "E" <e...@e...com>

> [...]
    > W nokii 3510i mogłeś sobie w opcjach pisania wybrać słownik polski, a w nowszych
    modelach robi się to klawiszem * w trakcie

    W Nokii E51 inicjuje się to przez dwukrotne naciśnięcie #. Jest to wyraźnie
    napisane w Instrukcji obsługi (książeczkowej, otrzymanej z komórką).
    Widocznie w przypadku Nokii 6500 Classic T9 nie działa z innego powodu.

    Dziękuję i pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-06-19 15:27:34
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    A na www.nokia.pl nie bo?

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 7. Data: 2011-06-19 16:18:52
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A na www.nokia.pl nie bo?

    Bo skoro nie słyszał o google to uważasz, że o nokii tak?

  • 8. Data: 2011-06-19 16:32:51
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 19 06 2011 18:18, Tomek pisze:

    > Bo skoro nie s?ysza? o google

    Nie wiem czy nie słyszał, ale wiele osób nie używa googli, więc to słaby
    argument.

    > to uwa?asz, ?e o nokii tak?

    Strona Nokii to oczywista oczywistość.

  • 9. Data: 2011-06-19 17:08:47
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl> napisał:

    > Strona Nokii to oczywista oczywistość.

    Ta grupa dowodzi, że niekoniecznie.

  • 10. Data: 2011-06-19 17:18:27
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 19 06 2011 19:08, Tomek pisze:

    > Ta grupa dowodzi, ?e niekoniecznie.

    Fakt zamiast polecić stronę Nokii, polecasz szpiegowskie gówno :-/