  • 1. Data: 2011-06-19 13:18:57
    Temat: Robią wsioków z posiadaczy BlackBerry
    Od: "Pendrive" <s...@o...pl>

    Czy tylko ja takie wrażenie odnosze, czy play próbuje zrobić wsioków z
    posiadaczy blackberry?
    Zwłaszcza w ofercie dla indywidualnych, mam na myśli reklamy telewizyjne.

  • 2. Data: 2011-06-20 07:25:25
    Temat: Re: Robią wsioków z posiadaczy BlackBerry
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Pendrive" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy tylko ja takie wrażenie odnosze, czy play próbuje zrobić wsioków z
    > posiadaczy blackberry?

    A co dla Ciebie znaczy 'wsiok'? Czy mieszkańcy wsi są jakąs upośledzoną
    grupą społeczeństwa? Jeśli tak imputujesz, pisząc takie posty, to sam jesteś
    'wsiokiem'.

    JA

  • 3. Data: 2011-06-20 09:47:38
    Od: "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł>

    Użytkownik "Jeremiasz" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > A co dla Ciebie znaczy 'wsiok'? Czy mieszkańcy wsi są jakąs upośledzoną
    > grupą społeczeństwa? Jeśli tak imputujesz, pisząc takie posty, to sam

    Odezwał się "yntelygent". Gdzie Rzym, gdzie Krym?
    Zajrzyj do sjp i przeczytaj ze zrozumieniem hasło: "imputować".

    Howgh!

    M.

  • 4. Data: 2011-06-20 11:13:19
    Temat: Re: Robi? wsiok?w z posiadaczy BlackBerry
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-06-20 09:25, Jeremiasz pisze:
    > U?ytkownik "Pendrive"<s...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > A co dla Ciebie znaczy 'wsiok'?

    definicje masz w reklamie BB dla nie firm (play)

    Czy mieszka?cy wsi s? jak?s upo?ledzon?
    > grup? spo?ecze?stwa? Je?li tak imputujesz, pisz?c takie posty, to sam jeste?
    > 'wsiokiem'.

    uderz w stól

  • 5. Data: 2011-06-21 07:39:20
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Odezwał się "yntelygent". Gdzie Rzym, gdzie Krym?
    > Zajrzyj do sjp i przeczytaj ze zrozumieniem hasło: "imputować".

    No właśnie, gdzie Rzym... jak zwykle - czepiamy się tematów pobocznych...
    Może kolega w tym swoim sjp poszukałby lepiej słowa 'wsiok' - byłoby z
    większym pożytkiem i na temat.

    JA

  • 6. Data: 2011-06-21 09:48:35
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-06-21 09:39, Jeremiasz pisze:

    > No w?a?nie, gdzie Rzym... jak zwykle - czepiamy si? temat?w pobocznych...
    > Mo?e kolega w tym swoim sjp poszuka?by lepiej s?owa 'wsiok' - by?oby z
    > wi?kszym po?ytkiem i na temat.

    cytuje ze strony sjp.pwn.pl
    WSIOK - "człowiek nieumiejący się odpowiednio zachować w towarzystwie"

    P.

  • 7. Data: 2011-06-22 05:44:25
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > cytuje ze strony sjp.pwn.pl
    > WSIOK - "człowiek nieumiejący się odpowiednio zachować w towarzystwie"

    No, od razu lepiej:-)
    Teraz czekamy na odpowiedź kolegi, który zasugerował, że w/w typ osoby jest
    adresatem nowej oferty BlackBerry:-)

    JA

  • 8. Data: 2011-06-22 11:10:58
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-06-22 07:44, Jeremiasz pisze:

    > No, od razu lepiej:-)
    > Teraz czekamy na odpowied? kolegi, kt?ry zasugerowa?, ?e w/w typ osoby jest
    > adresatem nowej oferty BlackBerry:-)

    na pewno w reklamie z bialy blackberry. Mi wstyd bedzie teraz wyjac
    blackbery w taki sposob by byl widoczny dla osob trzecich, bo pierwsze
    skojarzenie bedzie wlasnie z tymi wsiunami z reklamy . I przypuszczam ze
    nie tylko ja bede to odczuwac.

    --
    z magazynem</a>

  • 9. Data: 2011-06-22 12:38:10
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > blackbery w taki sposob by byl widoczny dla osob trzecich, bo pierwsze
    > skojarzenie bedzie wlasnie z tymi wsiunami z reklamy . I przypuszczam ze

    Ta reklama sugeruje że TEN konkretnie telefon robi z posiadacza kogoś
    wyjątkowego, skierowana jest chyba głównie do pryszczatej młodzieży itp. Bo
    kogo innego w dzisiejszych czasam może jeszcze 'rajcować' telefon? Jak
    większość reklam play poziom poniżej dna stawu.

  • 10. Data: 2011-06-27 09:54:52
    Temat: Re: Play, a BlackBerry.
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    No dobra, ale napiszecie coś o tej ofercie Blackberry od Play?
    Warto/nie warto, jak wypada porównanie z innymi opami?
    Wariant na firmę i na nazwisko.