  • 1. Data: 2011-06-18 18:47:36
    Temat: Slider dla kobiety - Nokia bez bajerów
    Od: "Grzegorz" <a...@p...onet.pl>

    Witam

    Poprzeglądałem na szybko Allegro, ale nic mi nie podpasowało.
    Co polecilibyście jako telefon dla kobiety przy poniższych założeniach?
    - Nokia (bo obecnie ma 2680 i jest zadowolona, intuicyjne menu)
    - na co dzień tylko dzwonienie i smsy
    - slider (kwestia przyzwyczajenia)
    - musi być nowy
    - cena do 400 zł

    Nie są potrzebne bo i tak nie będą wykorzystywane GPS, WIFI czy aparat foto.

    Przydałby się dobry dyktafon do okazjonalnego wykorzystywania (nagrywanie
    szkolenia lub inne krótkie nagrania) - czy warto opierać się na tym w telefonie
    (jakieś ograniczenie długości nagrania?) czy jednak powinien to być oddzielny
    sprzęt?

    Grzegorz

  • 2. Data: 2011-06-18 19:25:29
    Temat: Re: Slider dla kobiety - Nokia bez bajerów
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <a...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:55fa.00000261.4dfcf2c8@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > Co polecilibyście jako telefon dla kobiety przy poniższych założeniach?
    > - Nokia (bo obecnie ma 2680 i jest zadowolona, intuicyjne menu)

    Samsung S7330?
    Może się przestawi jednak?
    Mama szybko polubiła ten telefon (miała Nokię).
    Nokie.. hmm.. po E51, E52 nie chcę nic już od Nokii. Nokia dla mnie
    skończyła się na 6310i.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2011-06-18 19:33:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 18 Jun 2011 20:47:36 +0200, Grzegorz napisał(a):

> [...]
    > - cena do 400 zł
    >
    > Nie są potrzebne bo i tak nie będą wykorzystywane GPS, WIFI czy aparat foto.

    2220 slide

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 4. Data: 2011-06-19 08:15:33
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Irokez napisał:
    > Użytkownik "Grzegorz" <a...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:55fa.00000261.4dfcf2c8@newsgate.onet.pl...

    jakby nie slider to bym polecil 6303i :)

  • 5. Data: 2011-06-19 12:53:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Grzegorz" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > Co polecilibyście jako telefon dla kobiety przy poniższych założeniach?

    Grzegorzu, zapytam mimo iż widzę że wielu grupowiczów
    rozumie takie wymaganie doskonale, ale co to znaczy dla
    Ciebie "telefon dla kobiety"? Co przez to rozumiesz dokładnie?
    Czym różnią się Twoim zdaniem kobiety od mężczyzn pod
    względem używania telefonu?
    Sorry że pytam ale szczerze: naprawdę mnie zaciekawiłeś... :-)

  • 6. Data: 2011-06-19 15:47:06
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 19 Jun 2011 07:53:23 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

> [...]
    >względem używania telefonu?
    >Sorry że pytam ale szczerze: naprawdę mnie zaciekawiłeś... :-)

    kobiety zwracaja przede wszystkim uwage na kolory - wiec telefony beda
    biale, rozowe, czerwone...

    --
    ThinkXtra