  • 1. Data: 2009-02-02 09:00:16
    Temat: Nastepne cos, co trzeba miec
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    http://www.chip.pl/news/sprzet/kamery-i-aparaty/2009
    /02/wykonuj-zdjecia-w-rozdzielczosci-gigapiksela
    Niby bajer, ale zastanawiam się, czy tego nie kupić - czasem bywają
    takie zamówienia...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2009-02-02 09:05:48
    Temat: Re: Nastepne cos, co trzeba miec
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Janko Muzykant wrote:
    > http://www.chip.pl/news/sprzet/kamery-i-aparaty/2009
    /02/wykonuj-zdjecia-w-rozdzielczosci-gigapiksela

    > Niby bajer, ale zastanawiam się, czy tego nie kupić - czasem bywają
    > takie zamówienia...

    Jeżeli faktycznie tamto zdjęcie bombamy zostało zrobione tą zabawką, to jak dla
    mnie cena bajeczna.

  • 3. Data: 2009-02-02 09:08:52
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > http://www.chip.pl/news/sprzet/kamery-i-aparaty/2009
    /02/wykonuj-zdjecia-w-rozdzielczosci-gigapiksela
    > Niby bajer, ale zastanawiam się, czy tego nie kupić - czasem bywają takie
    > zamówienia...

    poczejkaj na wersje pod lustrzanke, tez maja byc.
    Razem kupimy ;)

    Roger

  • 4. Data: 2009-02-02 09:13:12
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):
    > http://www.chip.pl/news/sprzet/kamery-i-aparaty/2009
    /02/wykonuj-zdjecia-w-rozdzielczosci-gigapiksela

    > Niby bajer, ale zastanawiam się, czy tego nie kupić - czasem bywają
    > takie zamówienia...

    Mam wrażenie, że trochę niedorobione - pod stopy sobie nie spojrzy.

    --
    Mirek

  • 5. Data: 2009-02-02 09:16:23
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:
    > Mam wrażenie, że trochę niedorobione - pod stopy sobie nie spojrzy.

    Bo to do statycznych obrazów tylko się nadaje.
    Zastanawiam się nad zrobieniem takiej maszynki, zgromadziłem już
    właściwie wszystko tylko ochoty brak - a teraz taka fajna cena jeszcze
    bardziej mnie zniechęca :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /Polsko, ojczyzno moja, gdzie Quinlan Private Golub buduje Enterprise
    Park.../

  • 6. Data: 2009-02-02 09:21:48
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > http://www.chip.pl/news/sprzet/kamery-i-aparaty/2009
    /02/wykonuj-zdjecia-w-rozdzielczosci-gigapiksela
    > Niby bajer, ale zastanawiam się, czy tego nie kupić - czasem bywają
    > takie zamówienia...

    Nie glupie, tylko jakos nie wyobrazam sobie kaszczenia
    w teren tego automatu wraz z odpowiednim statywem ;)

  • 7. Data: 2009-02-02 09:25:45
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > http://www.chip.pl/news/sprzet/kamery-i-aparaty/2009
    /02/wykonuj-zdjecia-w-rozdzielczosci-gigapiksela

    > Niby bajer, ale zastanawiam się, czy tego nie kupić - czasem bywają
    > takie zamówienia...

    A zastanawiałeś się nad komputerem, który połączy przynajmniej setkę
    zdjęć w jedno, żeby uzyskać ten 1 gigapiksel ?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    "Jak podały Fakty TVN: W poniedziałek ma sie rozpocząć Miedzynarodowa
    Konferencja d/s Walki ze Spamem. Organizatorzy rozesłali główne

  • 8. Data: 2009-02-02 09:33:02
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    /02/wykonuj-zdjecia-w-rozdzielczosci-gigapiksela

    > Nie glupie, tylko jakos nie wyobrazam sobie kaszczenia
    > w teren tego automatu wraz z odpowiednim statywem ;)

    no i pewnie na baterie to tez nie dziala.

    Roger

  • 9. Data: 2009-02-02 09:36:39
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Bo to do statycznych obrazów tylko się nadaje.

    Jasne, że statycznych.
    Chodziło mi o brak możliwości zrobienia tym pełnej panoramy kulistej.
    W końcu jak automat to powinien robić. Pewnie w następnej wersji.

    > Zastanawiam się nad zrobieniem takiej maszynki, zgromadziłem już
    > właściwie wszystko tylko ochoty brak - a teraz taka fajna cena jeszcze
    > bardziej mnie zniechęca :)

    Cholera, postęp odbiera nam przyjemność z hobby.
    Kiedyś człowiek składał magnetofon, bo się i opłaciło i fajna zabawa, a
    teraz? :-)

    --
    Mirek

  • 10. Data: 2009-02-02 09:46:49
    Od: j...@g...pl

    On 2 Lut, 10:33, "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    wrote:

    > no i pewnie na baterie to tez nie dziala.

    Działa na 6 szt baterii typu AA.