  • 21. Data: 2012-03-26 12:21:49
    Temat: Re: Licealisci domagaja sie parkingu
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    wszystko to prawda -
    ale gdyby ta "złota" młodzież musiałaby mieć wykupione ubezpieczenie OC
    odpowiednie dla swego wieku - czyli apriori zakładam ZNACZNIEEEE wyższe niż
    opzostali -
    to takiego tłumu by nie było... a tak rejestracja na tatusia co ma 50%
    zniżki -
    i sie wozimy... a nawet jeśli sa rejestrowane na młodych -
    - to zwyżki nie są za duże - a powinny być - bo tak wynika ze statystyki...

    mój kumpel jak w `86 zaczął ładą szpanować przed szkołą - tak szybko zebrał
    oklep w postaci
    kilku pał - po kolei z majcy fizyki anglika - a woźna powiedziała żeby
    lepiej nie przyjeźdźał...
    noi się oduczył...

  • 22. Data: 2012-03-26 13:21:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wlasti" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >odpowiednie dla swego wieku - czyli apriori zakładam ZNACZNIEEEE
    >wyższe niż opzostali - to takiego tłumu by nie było...

    Moze tak, a moze nie.
    Szczegolnie .. ile by to OC mialo kosztowac, do jakiego wieku, i jak
    szybko znizki - zeby sie nie okazalo ze u nas nie mozna miec samochodu
    przed 40-tka ..

    >a tak rejestracja na tatusia co ma 50% zniżki - i sie wozimy...

    Ale sa zwyzki dla tatusiow z mlodzieza w wieku szkolnym :-)
    I coraz wiecej firm pyta o dane drugiego prowadzacego :-)

    >a nawet jeśli sa rejestrowane na młodych -
    >- to zwyżki nie są za duże - a powinny być - bo tak wynika ze
    >statystyki...

    Zebys tylko nie przesadzil z ta statystyka.

    J.

  • 23. Data: 2012-03-26 14:11:53
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/03/2012 11:21, wlasti wrote:
> [...]
    > zebrał oklep w postaci
    > kilku pał - po kolei z majcy fizyki anglika - a woźna powiedziała żeby

    Świetnie, zakompleksieni nauczyciele dopieprzali uczniom pały, bo mieli
    czelność przyjechać samochodem. Czego to ma być dowód?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 24. Data: 2012-03-26 14:17:04
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 26.03.2012 12:21, wlasti pisze:
> [...]
    > zebrał oklep w postaci
    > kilku pał - po kolei z majcy fizyki anglika - a woźna powiedziała żeby

    ROTFL! A twoj tatulo pewnie byl w ZOMO i jestes z tego dumny do dzis.

    Dalej zyjesz w latach 70. i 80.? Obudz sie, minelo prawie 30 lat, czasy
    sie zmienily.

  • 25. Data: 2012-03-26 16:28:12
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    > ROTFL! A twoj tatulo pewnie byl w ZOMO i jestes z tego dumny do dzis.
    >
    > Dalej zyjesz w latach 70. i 80.? Obudz sie, minelo prawie 30 lat, czasy
    > sie zmienily.

    dobreee - dobreee - czasy się nie zmieniły - zwłaszcza niektórzy
    nauczyciele - uczą ci sami...

    a Kolega nie załapał ajronii - ja sze nie ciesze że dostał oklep -
    ino informuje jak można załatwić problem - jeśli jakiś jest -

    np - karta parkingowa dla uczniów ze średnią 5.2 - każdy ma szanse -
    jak będzie za mało miejsc - to ciało pedagogiczne podniesie poziom
    i już tak łatwo 5.2 się nie osiągnie...

  • 26. Data: 2012-03-26 16:45:47
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > tu to akurat tego nie ma, z Lublina praktycznie we wszystkich
    > kierunkach ostatnie busy odjezdzaja o 18 i pozniej

    nie liczac Warszawy :)
    pzdr
    GL

  • 27. Data: 2012-03-26 17:27:33
    Od: Aron <a...@g...pl>

    On 26 Mar, 16:45, "glang" <g...@o...pl> wrote:

    > nie liczac Warszawy :)

    do Warszawy jest Kevin o 20

    aron

  • 28. Data: 2012-03-26 17:48:24
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 26.03.2012 16:28, wlasti pisze:

> [...]
    >
    > np - karta parkingowa dla uczniów ze średnią 5.2 - każdy ma szanse -
    > jak będzie za mało miejsc - to ciało pedagogiczne podniesie poziom

    Taa, tys widzial ironie. Piekne rozwiazanie problemu. Po prostu
    przemawia przez ciebie typowo polska zawisc. "Ja nie mialem 30 lat temu,
    to czemu gowniarze teraz maja miec?!". Jeszcze napisz, ze 10 km
    codziennie chodziles przy -30 stopniach i nie narzekales, a teraz to sie
    parkingow domagaja. I nie zaprzeczaj - wyraznie widac to po twoich
    slowach na temat zaporowych stawek OC.

    "Według szacunków uczniów na parkingu, który mógłby powstać przy ul.
    Poniatowskiego, znalazłoby się miejsce na przynajmniej 20 aut, 30
    motocykli i kilkadziesiąt stojaków rowerowych."

    Faktycznie, domagaja sie straaaasznych rzeczy! 20 miejsc, tozto
    rozpusta. Podobnie te stojaki na rowery. Powinni na piechote chodzic.

    Dobrze, ze w USA nie mieszkasz, bo na widok 16-latkow za kierownica, bys
    dostal zawalu.

  • 29. Data: 2012-03-26 18:55:27
    Od: Aron <a...@g...pl>

    w USA to w liceum raz ze kazdy ma samochod, a dwa ze tez spluwe przy
    okazji. Tak ze u nas jest drogo, ale bez broni ostrej poki co

    aron

  • 30. Data: 2012-03-26 19:12:44
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-26 14:11:53 +0200, kamil <k...@s...com> said:

    > Świetnie, zakompleksieni nauczyciele dopieprzali uczniom pały, bo mieli
    > czelność przyjechać samochodem. Czego to ma być dowód?

    Że kiedyś pokazywano innym ich miejsce i uczono praktycznie, że akcja
    wywołuje reakcję. Np. przed II wojną światową przed maturą goniono za
    palenie papierosów, a po niej częstowano nimi. `Jeszcze jakieś 30 lat
    temu uczeń z samochodem musiał być bardzo bogaty lub bardzo dobry...

    Teraz świat trochę się powywracał.
    :-)

    --
    Bydlę