  • 1. Data: 2012-03-24 23:08:39
    Temat: pasek na przedniej szybie
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    Czy samochod z paskiem przeciwslonecznym na przedniej szybie przejdzie
    przegląd? Czy sa jakies przeciwwskazania? Nie przeslania niczego
    potrzebnego w codziennym kierowaniu pojazdem.
    Wlasnie nakleilem taki (nieprzezroczysty) szer.20cm bo samolotow nie
    podziwiam w czasie jazdy, mistrzem starty spod swiatel tez nie zamierzam
    zostawac.
    Ciekawy jestem, bo niedlugo przeglad mnie czeka.
    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 2. Data: 2012-03-24 23:12:03
    Temat: Re: pasek na przedniej szybie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** v...@i...pl pisze tak:

    > Ciekawy jestem, bo niedlugo przeglad mnie czeka

    Jedź na beszczela. 20cm to jakbyś opuścił osłony.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 3. Data: 2012-03-24 23:12:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-03-24 23:08, v...@i...pl pisze:
> [...]
    > zostawac.
    > Ciekawy jestem, bo niedlugo przeglad mnie czeka.

    Interesujące - najpierw naklejasz, później pytasz? Znaczy chciałeś
    się tym paskiem pochwalić, czy jak?

  • 4. Data: 2012-03-24 23:17:42
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2012-03-24 23:08, v...@i...pl pisze:

    > mistrzem starty spod swiatel tez nie zamierzam zostawac.

    To znaczy co, będziesz ruszał jak zaczną trąbić?
    Bo sygnalizator to albo się widzi, albo nie.

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 5. Data: 2012-03-25 00:45:29
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-03-24 23:12, Artur Maśląg pisze:

    > Interesujące - najpierw naklejasz, później pytasz? Znaczy chciałeś
    > się tym paskiem pochwalić, czy jak?

    A to Twoim zdaniem jest powod do chwalenia? Chcialem tylko wiedziec, czy
    sa na to jakies paragrafy, bo tu sami spece...

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 6. Data: 2012-03-25 01:35:02
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-03-24 23:17, Dykus pisze:
    > Witam,

    > To znaczy co, będziesz ruszał jak zaczną trąbić?
    > Bo sygnalizator to albo się widzi, albo nie.

    Bo staje sie tak, zeby widziec, albo nie. Pasek na szybie ma tu malo
    wspolnego.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 7. Data: 2012-03-25 01:45:33
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-03-25 01:35, v...@i...pl pisze:

    > Bo staje sie tak, zeby widziec, albo nie. Pasek na szybie ma tu
    > malo wspolnego.

    No i pół miasta będzie mieć przejebane na skrzyżowaniach, które
    indukcją wykrywają czy ktoś czeka na zielone ...

  • 8. Data: 2012-03-25 01:53:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    Sunday, March 25, 2012, 1:45:33 AM, you wrote:

    > No i pół miasta będzie mieć przejebane na skrzyżowaniach, które
    > indukcją wykrywają czy ktoś czeka na zielone ...

    Co tam - mały jest, to spod kierownicy zobaczy. Teraz musiał pół szyby
    zamalować bo tylko w samo południe słońce go nie oślepia ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2012-03-25 03:37:42
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    > Co tam - mały jest, to spod kierownicy zobaczy. Teraz musiał pół szyby
    > zamalować bo tylko w samo południe słońce go nie oślepia ;)

    Powiedzmy, ze trafiles ;)
    Czy w zwiazku z tym dostane odpowiedz na moje pytanie?

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 10. Data: 2012-03-25 06:30:30
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

> [...]
    > zostawac.
    > Ciekawy jestem, bo niedlugo przeglad mnie czeka.

    Na szybie po lewej masz kilkanascie cm od gory znacznik, ponizej ktorego
    szyba ma miec nie mniej niz 75%.

    Co do paska: lepiej zrobic z folii mocno przyciemnianej, bo swiatla
    sygnalizacji widac, a swoja role spelnia.

    MarcinJM