  • 11. Data: 2012-03-25 15:49:43
    Temat: Re: Licealisci domagaja sie parkingu
    Od: Aron <a...@g...pl>

    On 25 Mar, 10:33, "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl> wrote:

    > akurat w Hrubieszowie to nie sadze aby mieli problem z cenami paliw;)

    no fakt tam rzondzi gaz i ukrainska ropa ale ten Hrubieszow byl
    przyslowiowy. No to powiedzmy Opole Lubelskie albo Annopol

    aron

  • 12. Data: 2012-03-25 15:50:43
    Od: Aron <a...@g...pl>

    On 25 Mar, 11:19, "zho" <o...@p...com> wrote:

    > Ze wsi w ktorej mieszkam sa 4 autobusy z czego po 1, ktorym mozna na zajecia
    > na 8:00 do pobliskiego liceum trafic i 1 ktorym mozna wrocic jak sie 15:15
    > skonczy zajecia. Biada miec lekcje w innych terminach. Zapomnij o jakichs
    > konsultacjach czy kolkach.

    Akurat w miastach wojewodzkich tego nie ma. Np. w Lublinie ostatnie
    busy do podmiejskich wsi odjezdzaja ok. 18-19, a bywa ze i ok. 22

    aron

  • 13. Data: 2012-03-25 15:51:47
    Od: Aron <a...@g...pl>

    On 25 Mar, 14:24, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Drogie paliwo jest drozsze niz te auta. Plus inne koszta, plus parking.

    Dokladnie. Tanie auta napedzaja popyt na paliwo.

    > Ale to moze byc tez kwestia dojazdu - moze od poczatku mieszkali "na wsi"
    > obok, moze rodzice sobie kupili "domek z ogrodkiem", no i teraz dziecko nie
    > ma jak dojechac ani wrocic.

    tu to akurat tego nie ma, z Lublina praktycznie we wszystkich
    kierunkach ostatnie busy odjezdzaja o 18 i pozniej

    aro

  • 14. Data: 2012-03-25 16:16:37
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl>

    > to nie jest kwestia drogiego paliwa tylko tanich aut

    Rowery są tańsze

  • 15. Data: 2012-03-25 16:29:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Mar 2012 06:51:47 -0700 (PDT), Aron napisał(a):

    > Dokladnie. Tanie auta napedzaja popyt na paliwo.

    Ale jak chcialem napisac ze jeszcze rodzicow musi byc stac.
    Tanie auta to nie wszystko, i to bardzo szybko wychodzi ze jazda kosztuje
    wiecej.

    J.

  • 16. Data: 2012-03-25 16:35:25
    Od: Aron <a...@g...pl>

    On 25 Mar, 16:29, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale jak chcialem napisac ze jeszcze rodzicow musi byc stac.
    > Tanie auta to nie wszystko, i to bardzo szybko wychodzi ze jazda kosztuje
    > wiecej.

    Ale juz wiem dlaczego. Otoz zapewne dzis facet nie ma startu do laski
    jezeli nie ma samochodu. No bo przeciez ksiezniczka rocznik 1994 nie
    bedzie wisiec na rurce w trolejbusie.

    Wiec facet oszczedza na czyms innym, ale na paliwo miec musi.

    aron

  • 17. Data: 2012-03-25 16:36:12
    Od: Aron <a...@g...pl>

    tak ze jak zwykle jest to wina dzisiejszych kobiet to drozejace
    paliwo. Kiedys dziewczyna jechala z facetem nawet pociagiem,
    wystarczylo ze byl przystojny

    aron

  • 18. Data: 2012-03-25 21:31:19
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 25.03.2012 15:49, Aron pisze:
    > ale ten Hrubieszow byl
    > przyslowiowy.

    Jakie znasz przyslowie o Hrubieszowie?

  • 19. Data: 2012-03-26 06:28:51
    Od: Aron <a...@g...pl>

    On 25 Mar, 21:31, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Jakie znasz przyslowie o Hrubieszowie?

    W Hrubieszowie mleko krowie

    aron

  • 20. Data: 2012-03-26 10:10:01
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-03-25 16:36, Aron pisze:
    > tak ze jak zwykle jest to wina dzisiejszych kobiet to drozejace
    > paliwo. Kiedys dziewczyna jechala z facetem nawet pociagiem,
    > wystarczylo ze byl przystojny

    I nawet nie musiał być inteligentny.