  • 31. Data: 2014-11-16 23:02:10
    Temat: Re: Lenovo T410 - czy wart jest 1000?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup
    > zlego slowa nie moge powiedziec o x61, x200, t410
    > ich jedyny problem ootb to whitelistowanie kart wifi i wan

    Wszystkie obecne mają te "udogodnienie"?

  • 32. Data: 2014-11-18 10:59:03
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-11-14 18:10, Majka wrote:

    > Nie, to nie jest allegro, to duży sklep ze sprzętem agd/rtv/komp. Kilka rzeczy
    innej branzy u nich kupowałam już.

    Z ciekawosci, jaki to polski (?) duzy sklep sprzedaje refurb uzywki
    kilkuletnich modeli sprzetu, ktory juz wyszedl kompletnie z produkcji?

    > tego nie wiem, na baterię jest osobna gwarancja 30 dni.

    Jesli to solidny refurb to raczej wypadaloby sie spodziewac nowej
    baterii badz z wymienionymi ogniwami, na co sie raczej daje conajmniej
    gwarancje jak na nowa (co w praktyce przeklada sie na conajmniej 6
    miesiecy).

    > Nawet mimo że jest gwarancja to moga być problemy? Te wymienione rzeczy nie
    podlegają reklamacji?

    Kazdy sprzedawca daje jakas gwarancje lub conajmniej jest zobligowany
    ustawowo, inna sprawa jak przebiega pozniejsza realizacja reklamacji.
    W przypadku firm-krzakow (i nie tylko) to czesto droga przez meke,
    a w przypadku uzywki ryzyko ze cos jest nie tak po prostu jest wyzsze.

    --

    memento lorem ipsum

  • 33. Data: 2014-11-18 19:10:02
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    On Thu, 13 Nov 2014 07:12:09 -0800 (PST)
    Majka <k...@g...com> wrote:
    > czy za używany poleasingowy komputer warto zapłacić 1000 złotych?
    > Model to Lenowo T410.

    NIE NIE NIE i jeszcze raz nie.
    W pracy to był nasz podstawowy sprzęt jeśli chodzi o laptopy. Nie pracowałem w IT
    więc mam tylko własne odczucia - miałem trzy takie.
    Wygląda solidnie (żeby nie powiedzieć topornie, jak relikt - ale niektórych to jara).
    Klawiatury się sypią - są nietrwałe, wymieniłem dwie. Wyświetlacz jest ch...wy - niby
    OK, ale kolory nie te i większość z nich miga (nie wszystkie, pewnie zależy od serii)
    - myśle że to regulacja PWM podświetlenia LED. Nie każdy też to widzi - ja tak i
    męczy wzrok. Brak klasycznego wyjścia HDMI tylko to niedorobione coś bez dźwięku
    (niesymetryczna wtyczka) - potrzebna przejściówka. Do tego losowe zwiechy - wszystko
    zamarza na minute raz czy dwa dziennie (tu - może to soft, ale teraz mamy HP i nic
    takiego się nie dzieje, a było to powszechne zjawisko). Ogólnie nie wspominam dobrze.

    P.

  • 34. Data: 2014-11-21 02:00:59
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Piotr C. wrote in
    na.com.delete.pl>

    www.youtube.com/watch?v=yIa4q5s6RlA
    www.youtube.com/watch?v=d7cvi00OZDM

    > Brak klasycznego wyjścia HDMI tylko to niedorobione coś bez dźwięku

    Dzwiek poprzez DisplayPort
    http://en.wikipedia.org/wiki/DisplayPort
    powinien byc przesylany bez problemu. Kwestia ustawienia glosnikow w Panelu
    sterowania pod Windowsem. Konfiguracja dla Linuksa:
    "Pracujacy tylko lewy glosnik w wyjsciu karty Creative SB Audigy, Network
    Manager w Lubuntu 14.04" z 13 maja 2014 na pl.comp.os.linux
    http://groups.google.com/d/msg/pl.comp.os.linux/HP8y
    DFwpVYw/aK14PxjJdiQJ

    > teraz mamy HP i nic takiego się nie dzieje

    Problemy z BGA dotyczyly tez profesjonalnych serii HP. Przed zakupem warto
    poszukac, czy nasz upgragniony model cierpi na te przypadlosc.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info