    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Lenovo T410 - czy wart jest 1000?
    Date: Tue, 18 Nov 2014 10:59:03 +0100

    On 2014-11-14 18:10, Majka wrote:

    > Nie, to nie jest allegro, to duży sklep ze sprzętem agd/rtv/komp. Kilka rzeczy
    innej branzy u nich kupowałam już.

    Z ciekawosci, jaki to polski (?) duzy sklep sprzedaje refurb uzywki
    kilkuletnich modeli sprzetu, ktory juz wyszedl kompletnie z produkcji?

    > tego nie wiem, na baterię jest osobna gwarancja 30 dni.

    Jesli to solidny refurb to raczej wypadaloby sie spodziewac nowej
    baterii badz z wymienionymi ogniwami, na co sie raczej daje conajmniej
    gwarancje jak na nowa (co w praktyce przeklada sie na conajmniej 6
    miesiecy).

    > Nawet mimo że jest gwarancja to moga być problemy? Te wymienione rzeczy nie
    podlegają reklamacji?

    Kazdy sprzedawca daje jakas gwarancje lub conajmniej jest zobligowany
    ustawowo, inna sprawa jak przebiega pozniejsza realizacja reklamacji.
    W przypadku firm-krzakow (i nie tylko) to czesto droga przez meke,
    a w przypadku uzywki ryzyko ze cos jest nie tak po prostu jest wyzsze.

    --

    memento lorem ipsum