  • 1. Data: 2012-02-13 12:34:16
    Temat: Lekko ot - tracking gps - szukam rozwiazania - a raczej urzadzenia
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    Witajcie,

    Jako, ze jestem programista to chce sobie to oprogramowac sam.
    Szukam urzadzonka, ktore wysyla przez gprs pozycje, a jak nie ma zasiegu
    na gprs to sle smsem.

    Na allegro jest tego pelno, ale nie pisza jak wyglada transmisja i czy
    mozna podac swojego "hosta"/nr do wysylania danych.

    Mozecie polecic jakies urzadzonko?

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 2. Data: 2012-02-13 12:50:40
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Feb 13, 12:34 pm, Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>
    wrote:
> [...]
    >
    > Na allegro jest tego pelno, ale nie pisza jak wyglada transmisja i czy
    > mozna podac swojego "hosta"/nr do wysylania danych.

    Jak nie ma zasięgu żeby wysłać po GPRS to i nie ma zasięgu żeby wysłać
    SMS :P

    Pozdrawiam !

  • 3. Data: 2012-02-13 13:41:48
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-02-13 12:50, Czarek Daniluk pisze:

    > Jak nie ma zasięgu żeby wysłać po GPRS to i nie ma zasięgu żeby wysłać
    > SMS :P
    >
    > Pozdrawiam !

    Niekoniecznie.
    Transmisja danych wymaga nieco mocniejszego sygnalu anizeli sms.
    Ale niewaznie - wiadomo o co chodzi.

  • 4. Data: 2012-02-13 16:48:15
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 13.02.2012 13:41, Mikolaj Jopczynski pisze:
> [...]
    jakbyś kupił sobie starą komórkę z Windowsem, sam program napiszesz....
    po za tym że to duże będzie i łakome na prąd, powinieneś się zmieścić w
    100zł+ Twój program

    ToMasz

  • 5. Data: 2012-02-13 17:13:48
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 13/02/2012 15:48, ToMasz wrote:

    > jakbyś kupił sobie starą komórkę z Windowsem, sam program napiszesz....
    > po za tym że to duże będzie i łakome na prąd, powinieneś się zmieścić w
    > 100zł+ Twój program

    Rozmiary i pobór prądu to akurat najmniejszy problem, bo takie rzeczy i
    tak montuje się gdzieś i podpina na stałe do zasilania.

    Bardziej martwiła by mnie stabilność takiego rozwiązania zamiast
    dedykowanego pudełka, każdy smartfon może się zwiesić, a że mój budzik z
    androida działał przez 1.5 roku aż do dnia, kiedy akurat miałem ważne
    spotkanie, to windowsowy tracker zrobi to akurat raz na 5 lat, kiedy
    samochód zginie. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 6. Data: 2012-02-13 20:41:12
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-02-13 17:13, kamil pisze:

> [...]
    > androida działał przez 1.5 roku aż do dnia, kiedy akurat miałem ważne
    > spotkanie, to windowsowy tracker zrobi to akurat raz na 5 lat, kiedy

    Nie chodzi o kradziez, co o monitorowanie pracownika ;)
    Windows odpada - za duzo kombinowania - skoro sa dedykowane urzadzenia.