  • 1. Data: 2012-02-13 09:37:04
    Temat: I el. Motul Rallyland CUP 2012
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Udało się nam zająć II miejsce w klasie do 2000ccm.
    http://www.youtube.com/watch?v=Fun1lyj2ygk

  • 2. Data: 2012-02-13 11:03:27
    Temat: Re: I el. Motul Rallyland CUP 2012
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Tomasz Pyra

    > Udało się nam zająć II miejsce w klasie do 2000ccm.
    > http://www.youtube.com/watch?v=Fun1lyj2ygk

    Gratulacje. Na Frigasach jechałeś? ;)

  • 3. Data: 2012-02-13 11:25:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On 13 Feb 2012 10:03:27 GMT, to wrote:

    > begin Tomasz Pyra

    > Gratulacje. Na Frigasach jechałeś? ;)

    Tak - Frigo 2.
    Bo jak kupowałem to tylko połowa trasy była pokryta śniegiem i szukałem
    czegoś co będzie w stanie jechać też po asfalcie.

    Gdybym wiedział że tak dosypie to bym kupił jakieś miękkie nalewki.

  • 4. Data: 2012-02-13 12:17:46
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Tomasz Pyra

    > Gdybym wiedział że tak dosypie to bym kupił jakieś miękkie nalewki.

    A powiedz mi, dlaczego często robisz tak delikatnie zakręty? Tak jest
    naprawdę efektywnie, czy bałeś się trochę o auto? ;)

  • 5. Data: 2012-02-13 21:41:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On 13 Feb 2012 11:17:46 GMT, to wrote:

    > begin Tomasz Pyra

    > A powiedz mi, dlaczego często robisz tak delikatnie zakręty? Tak jest
    > naprawdę efektywnie, czy bałeś się trochę o auto? ;)

    Starałem się niezedrzeć opon :)

  • 6. Data: 2012-02-15 09:54:46
    Od: gelenda gelenda2 <g...@g...com>

    On 13 Lut, 09:37, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:
    > Udało się nam zająć II miejsce w klasie do
    2000ccm.http://www.youtube.com/watch?v=Fun1lyj2ygk

    tez tam bylem ;). Granatowy swift z czerwonymi drzwiami ;)

    pawel