  • 21. Data: 2011-07-31 13:48:01
    Temat: Re: Lawirant na autostradzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 Jul 2011 13:06:41 +0200, Shrek napisał(a):
    > Tyle może nie. Ale Rosjan jest mimo wszystko więcej. Tym bardziej że na
    > tym filmiku do Rosjan zaliczają zapewne Ukrainców;)

    > No sam widzisz...

    Z Rosji pelno. A polskich .. chyba nie tak znow duzo.
    Chociaz .. przy ~pol miliona stluczek rocznie, nawet jak 0.1% ma kamere
    pokladowa, to sie powinno kilkaset zarejestrowac.

    J.

  • 22. Data: 2011-07-31 15:32:15
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-07-31 13:03, J.F. pisze:
    > Chyba nie tylko. Zwroc uwage na styl jazdy - to nie tylko nieuwaga, to
    > jakas glebsza mentalnosc. Polowy z tych stluczek mozna by uniknac.

    Oni mają ten sam problem co polacy na tle kierowców z zachodnich krajów
    tylko że u nich wszystkie przyczyny są "bardziej" niż w polsce.
    Infrastruktura drogowa bardziej zaniedbana, pijaństwo bardziej
    powszechne, milicja jeszcze bardziej skorumpowana i niewywiązująca się
    ze swoich obowiązków, stan techniczny samochodów jeszcze gorszy niż u
    nas. Systemy szkolenia i egzaminowania też są w typowo Radzieckich
    standardach. Szansa na wypadek bardzo wysoka a bandytyzmu na drogach u
    nich pod dostatkiem to ludzie inwestują w rejestratory wideo. Dzięki
    temu trafiają się filmiki z Rosji gdzie oba pojazdy uczestniczące w
    wypadku mają rejestrator http://www.liveleak.com/view?i=59b_1311442167

  • 23. Data: 2011-07-31 16:23:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 Jul 2011 15:32:15 +0200, Excite napisał(a):

> [...]
    > Infrastruktura drogowa bardziej zaniedbana, pijaństwo bardziej
    > powszechne, milicja jeszcze bardziej skorumpowana i niewywiązująca się

    Tak dal porownania - najgorsi kierowcy USA
    http://www.youtube.com/watch?v=nHaAZVODURA

    No dobra - moze nie "naj", to i w zasadzie nudne :-)

> [...]
    > nich pod dostatkiem to ludzie inwestują w rejestratory wideo. Dzięki
    > temu trafiają się filmiki z Rosji gdzie oba pojazdy uczestniczące w

    Ale tu zawinila pogoda+nadmierna predkosc + moze opony .

    J.

  • 24. Data: 2011-07-31 16:26:55
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Czy wyjaśniono w komentarzach dlaczego ten ze środkowego
    > pasa na sekundę przed zderzeniem "staje w poprzek" pasa?

    no przecież ten co sie przeciskał walnął tego małego ze srodkowego pasa tak,
    ze aż sam w powietrze wyleciał...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 25. Data: 2011-07-31 17:22:12
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-07-2011 16:23, J.F. pisze:

    > Ale tu zawinila pogoda+nadmierna predkosc + moze opony .

    Pogoda? Deszcz pada, to musi być mokro nie? ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 26. Data: 2011-07-31 17:44:21
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-07-31 16:23, J.F. wrote:

    > Tak dal porownania - najgorsi kierowcy USA
    > http://www.youtube.com/watch?v=nHaAZVODURA
    >
    > No dobra - moze nie "naj", to i w zasadzie nudne :-)

    Jak słusznie zauważyłeś żadni 'naj". Poza tym w opisie jest, że to
    nagrane przez jednego kolesia w ciągu niewiele ponad miesiąca, a nie
    kompilacja najśmieszniejszych dzwonów z netu. Dziwne to by był,o jakby
    nagrał 40 idiotycznych wypadków;)

    Shrek.

  • 27. Data: 2011-07-31 17:48:02
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-31 16:23, J.F. pisze:

    > Tak dal porownania - najgorsi kierowcy USA
    > http://www.youtube.com/watch?v=nHaAZVODURA
    >
    > No dobra - moze nie "naj", to i w zasadzie nudne :-)

    Mogłeś ostrzegać, żeby głoś wyłączyć :-P

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 28. Data: 2011-07-31 19:21:14
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-31 13:03, J.F. pisze:
    (ciach)
    > Albo np to.
    > http://www.youtube.com/watch?v=wsN5sEpYXgY
    (ciach)

    No ten ciągnik z naczepą (w 16 sekundzie) to masakra

  • 29. Data: 2011-07-31 23:03:59
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

  • 30. Data: 2011-07-31 23:06:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Hants,

    Sunday, July 31, 2011, 11:03:59 PM, you wrote:

    [...]

    > <http://www.youtube.com/watch?v=uEsBj9uKt8A&feature=
    player_detailpage#t=491s>

    Po raz kolejny: nie u wszystkich zadziała wymuszenie pozycji. Podaj
    minutę i sekundy filmu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl