  • 11. Data: 2011-07-30 23:25:34
    Temat: Re: Lawirant na autostradzie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 30 Jul 2011 22:42:57 +0200 osobnik zwany Olo wystukał:

    > ale "meksyk" :) niektóre stłuczki wręcz zabawne :)

    mnie w tych rosyjsckich filmikach uderza kompletne olewanie czerwonego
    światła. Ale cóż: ?????? ???? :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2011-07-30 23:48:30
    Temat: Re: Lawirant na autostradzie [OT]
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-30 23:25, masti pisze:
    > Dnia pięknego Sat, 30 Jul 2011 22:42:57 +0200 osobnik zwany Olo wystukał:

    > mnie w tych rosyjsckich filmikach uderza kompletne olewanie czerwonego
    > światła. Ale cóż: ?????? ???? :)

    Nie mogłem się powstrzymać:

    Wsiada kobieta do taksówki, a taksówkarz wali na czerwonym świetle.
    Kobieta przerażona wrzeszczy:
    - Panie! Co pan.. czerwone światło.
    Na to taksiarz:
    - Spoko spoko, szwagier też tak jeździ.
    I tak parę razy.
    Nagle przed zielonym światłem taksiarz zaczyna hamować.
    Kobieta mówi: Panie: przecież zielone światło.
    - oj.. Szwagier może jechać.

  • 13. Data: 2011-07-30 23:56:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 30 Jul 2011 23:48:30 +0200 osobnik zwany megrims
    wystukał:

    to włąśnie to :)

  • 14. Data: 2011-07-31 00:45:03
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Sat, 30 Jul 2011 22:04:23 +0200, megrims napisał(a):

    > 1. Czy wszyscy w Rosji mają kamery wewnątrz pojazdu?
    Jak widać mają po temu powody :)

    > 2. Większość pokazanych kolizji to jakieś takie są
    > bez sensu, kompletna nieuwaga albo i głupota. Czy Rosjanie na prawdę
    > tak fatalnie jeżdżą?
    Te są dla mnie zastanawiające:
    <http://www.youtube.com/watch?
    v=uEsBj9uKt8A&feature=player_detailpage#t=423s>

    <http://www.youtube.com/watch?
    v=uEsBj9uKt8A&feature=player_detailpage#t=444s>

    <http://www.youtube.com/watch?
    v=uEsBj9uKt8A&feature=player_detailpage#t=491s>

    Tego nie da się zwalić na zagapienie czy zimę.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 15. Data: 2011-07-31 01:21:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jaroslaw,

    Sunday, July 31, 2011, 12:45:03 AM, you wrote:

> [...]

    > <http://www.youtube.com/watch?
    > v=uEsBj9uKt8A&feature=player_detailpage#t=491s>

    > Tego nie da się zwalić na zagapienie czy zimę.

    Po co połamałeś linki? I po co te znaczki obok nich? One nic nie dają
    - to nie Cafe Allegro. No i przede wszystkim - po co trzy razy ten sam
    film a opcją, która nie działa u wszystkich? Nie lepiej było podać
    minutę i sekundę?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2011-07-31 09:05:22
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    &v=oD6XdvARIVg
    > Zaraz będzie ze kamerzysta to kapelusznik, bo blokował lewy pas. jakby
    > nie blokował do sytuacji by nie doszło...
    >
    > ToMasz
    >
    > PS. Trochę niewiem po co filmować swoje/cudze życie taką kamerką, ze
    > nawet T.Pyra ma lepszą? Coś jak 10 lat temu aparat foto 640x480, wtykany
    > w telefon? Zeby nie było ze sie czepiam, ale keycain camera z ebaya za
    > 20zł (cena z przesyłką) daje "lepszy obraz"

    Bo ten film pewnie ma 10 lat tylko jakis "archeo" odkopal i zuploadowal.
    Ja widzialem juz jakis czas temu, co nie znaczy, ze wtedy byl swiezy.

    --
    Pozdr

  • 17. Data: 2011-07-31 09:08:23
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-07-30 22:04, megrims wrote:

    > 1. Czy wszyscy w Rosji mają kamery wewnątrz pojazdu?

    Nie.

    > 2. Większość pokazanych kolizji to jakieś takie są
    > bez sensu, kompletna nieuwaga albo i głupota.
    > Czy Rosjanie na prawdę tak fatalnie jeżdżą?

    Nie. To duży kraj i zebranie "40 most stupid car crasesh" o niczym
    ststystycznie nie świadczy.

    Shrek.

  • 18. Data: 2011-07-31 12:40:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Jul 2011 22:11:03 +0200, Jaroslaw Berezowski napisał(a):
    > Widać, że nie blokował tylko wyprzedzał. ten po jego prawej stronie
    > zresztą też wyprzedzał. Nie ma usprawiedliwienia dla dupka-sprawcy.

    Bo ja wiem .. dwoch kapelusznikow mniej, to chyba dobry wynik :-)

    Poza tym ciekaw jestem co na to policja - przeciez na filmie wyraznie widac
    ze to tem maly ze srodka droge zajechal :-)

    Bo inaczej to obaj kapelusze sa skazaniu na wlasne AC :-)

    J.

  • 19. Data: 2011-07-31 13:03:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 Jul 2011 09:08:23 +0200, Shrek napisał(a):
    > Nie.
    >
    > Nie. To duży kraj i zebranie "40 most stupid car crasesh" o niczym
    > ststystycznie nie świadczy.

    Chyba nie tylko. Zwroc uwage na styl jazdy - to nie tylko nieuwaga, to
    jakas glebsza mentalnosc. Polowy z tych stluczek mozna by uniknac.

    Albo np to.
    http://www.youtube.com/watch?v=wsN5sEpYXgY

    No i statystyka - nie wiem czy w Polsce bys tyle tego uzbieral - albo tam
    jednak wiecej ludzi ma kamery (przydatne sa :-)), albo to sie zdarza
    znacznie czesciej. Ja juz nie pamietam kiedy ostatnia stluczke "na goraco"
    widzialem. A tego przeciez na youtubie od nich pelno.

    J.

  • 20. Data: 2011-07-31 13:06:41
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-07-31 13:03, J.F. wrote:

    > Chyba nie tylko. Zwroc uwage na styl jazdy - to nie tylko nieuwaga, to
    > jakas glebsza mentalnosc. Polowy z tych stluczek mozna by uniknac.

    Jak w większości kompilacji "most stiupid..."

    > Albo np to.
    > http://www.youtube.com/watch?v=wsN5sEpYXgY
    >
    > No i statystyka - nie wiem czy w Polsce bys tyle tego uzbieral

    Tyle może nie. Ale Rosjan jest mimo wszystko więcej. Tym bardziej że na
    tym filmiku do Rosjan zaliczają zapewne Ukrainców;)

    > Ja juz nie pamietam kiedy ostatnia stluczke "na goraco"
    > widzialem. A tego przeciez na youtubie od nich pelno.

    No sam widzisz...

    Shrek