  • 31. Data: 2011-07-31 23:15:05
    Temat: Re: Lawirant na autostradzie
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Sun, 31 Jul 2011 23:06:46 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Po raz kolejny: nie u wszystkich zadziała wymuszenie pozycji. Podaj
    > minutę i sekundy filmu.
    Sekundy masz na końcu. Do formatu mm:ss to chyba wiesz jak przeliczyć.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 32. Data: 2011-08-01 10:37:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jaroslaw,

    Sunday, July 31, 2011, 11:15:05 PM, you wrote:

    > Sekundy masz na końcu. Do formatu mm:ss to chyba wiesz jak przeliczyć.

    Jasne. Tylko po co przeliczać, skoro można było od razu podać w tym
    formacie?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 33. Data: 2011-08-01 12:13:40
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/07/2011 22:06, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello Hants,
    >
    > Sunday, July 31, 2011, 11:03:59 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    player_detailpage#t=491s>

    > Po raz kolejny: nie u wszystkich zadziała wymuszenie pozycji. Podaj
    > minutę i sekundy filmu.

    Najwyższa pora na zainstalowanie przeglądarki i flasha z tej dekady.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 34. Data: 2011-08-02 15:07:03
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    megrims wrote:
> [...]
    &v=oD6XdvARIVg

    > A mnie zastanawia to:
    > http://www.youtube.com/watch?v=uEsBj9uKt8A
    > I pytania:
    >
    > 1. Czy wszyscy w Rosji mają kamery wewnątrz pojazdu?

    Zauważ że sporo z tego jest z ciężarowych/dostawczaków (patrz na wysokość punktu
    kamery). Tacy mają "firmowo" -- choćby żeby w razie dzwona był dowód czarno na
    białym kto zawinił.

    > 2. Większość pokazanych kolizji to jakieś takie są
    > bez sensu, kompletna nieuwaga albo i głupota.
    > Czy Rosjanie na prawdę tak fatalnie jeżdżą?

    Nie jest tak tragicznie (znam z autopsji). Chyba że mowa o Kaukazie rosyjskim --
    tam jest tragicznie (dżygit jedzie -- wszyscy z drogi!).

    1. Kraj większy (istotnie -- terytorium ok 40x większe), ludzi też ok 3*więcej
    -- jest z czego zbierać "top listę"
    2. Często fatalna sygnalizacja świetlna (źle widoczna, często pochowana po
    krzakach) i ogólnie kiepskie oznakowanie (znaki często nieodblaskowe, nieduże,
    bywa, że zasłonięte np. gałęziami)
    3. Więcej wchrzaniania się na chama
    4. Zima to zima, do tego gorsze utrzymanie dróg (poniekąd nie dziwne -- mają
    tego "trochę" więcej na głowę mieszkańca)
    5. Bardziej pobłażliwa kontrola jazdy na bani (dość łatwo można się wyłgać --
    choć formalnie limit mają taki sam albo ostrzejszy), choć ogólnie kontroli na
    drogach istotnie więcej.
    6. tzw. Noworuscy (burak, któremu wyszedł biznes, więc go stać na dobrą furę,
    obnosi się z kasą, uważa, że należy mu się pierwszeństwo, mandaty traktuje jako
    koszt bycia "kimś", element fasonu "stać mnie"). Coś jak u nas pinda w
    RangeRoverze parkująca na miejscu dla inwalidów.
    7. Kompletne gruchoty na drodze (przeciwieństwo noworuskich) -- samochód jest
    tam bardziej potrzebny niż u nas, trochę podobnie jak w Ameryce (choć nie do
    takiego ekstremum jak tam), z Niemiec dalej i cła wysokie -- więc i kompletnych
    rzęchów z często kiepskimi hamulcami więcej. W dodatku jest większe
    rozwarstwienie społeczne.

    pzdr
    \SK