  • Data: 2018-07-23 10:30:59
    Temat: Laserówka blado drukuje
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Wyciągnąłem ostatnio z piwnicy swoją starą laserówkę (HP LaserJet 6P),
    która niestety strasznie blado drukuje (słabo kryje tonerem). Zawsze tak
    było, ale przy termotransferze (do tego była kupiona) to aż tak nie
    przeszkadzało, a przy fototransferze już przeszkadza.

    Nie chcę za każdym kombinować z zagęszczaniem tonera (kalka w oparach
    nitro) tylko chcę ogarnąć drukarkę, żeby lepiej drukowała.

    Cała optyka wyczyszczona, nie ma zmian. Czy jest możliwe, żeby laser był
    zużyty? Na płytce z laserem jest PR-ek, może spróbować go podkręcić? Z
    drugiej strony jest też fotodioda, czyli musi być jakieś sprzężenie
    zwrotne...

    Wiem że najlepiej byłoby wywalić ten zabytek i kupić coś współczesnego,
    ale jak da się go zreanimować, to nie chcę go wyrzucać.

    Co jeszcze można sprawdzić? Może inny toner? Jest to problematyczne o
    tyle, że musiałbym kupić nowy w ciemno albo pożyczyć od kogoś na próbę,
    a nikt dziś pewnie z takich zabytków nie korzysta...

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]