  • 1. Data: 2011-09-06 13:25:47
    Temat: FAQ? Zasady
    Od: "Krzysiek Supera" <n...@w...jest.to>

    Witam

    Szukałem w sieci jakiegoś FAQa/regulaminu p.m.s. i nie znalazłem informacji,
    czy można tu wrzucać ogłoszenia o sprzedaży części do samochodu
    (jednorazowo, nie chodzi mi o seryjne umieszczanie ogłoszeń).

    Zatem - można, czy nie można?

    pozdrawiam

    KS

  • 2. Data: 2011-09-06 13:28:47
    Temat: Re: FAQ? Zasady
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Supera" <n...@w...jest.to> napisał w
    wiadomości news:j4500a$pn9$1@news.onet.pl...
> [...]
    > informacji, czy można tu wrzucać ogłoszenia o sprzedaży części do
    > samochodu (jednorazowo, nie chodzi mi o seryjne umieszczanie ogłoszeń).

    Jeśli nie jeste się stałym grupowiczem to nie można, to nie jest grupa z
    reklamami.

  • 3. Data: 2011-09-06 17:27:04
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Krzysiek Supera napisał(a):
    > Zatem - można, czy nie można?
    Wrzuć. Zaraz będziesz miał taką reklamę, że szybko Ci przejdzie.
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2011-09-06 18:05:23
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-09-06 13:28, Cavallino pisze:
    > Jeśli nie jeste się stałym grupowiczem to nie można

    A jak się jest stałym grupowiczem to tym bardziej nie można.

  • 5. Data: 2011-09-06 18:19:53
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-06 18:05, Excite pisze:

    > A jak się jest stałym grupowiczem to tym bardziej nie można.

    Można. W sigu, którego z zasady się nie komentuje.
    Ale nie należy przeginać - sig ma mieć max 4 linie (większa ilość
    dopuszczalna tylko w przypadku sigowego ascii-artu). No i pamiętać o
    delimierze: "-- " (dwa myślniki, spacja, enter).

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2011-09-06 18:34:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Excite" <n...@n...bedzie.pl> napisał w wiadomości

    > A jak się jest stałym grupowiczem to tym bardziej nie można.

    Można w drodze wyjątku.
    Jak się sprzedaje oklejone auto na ten przykład.

  • 7. Data: 2011-09-06 19:08:14
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
    > Można. W sigu, którego z zasady się nie komentuje.
    Super interpretacja.
    Teraz spamerzy będą bezkarni po pierdolną tylko delimiter i spam pod. LOL
    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2011-09-06 19:47:40
    Od: "Krzysiek Supera" <n...@w...jest.to>

    Użytkownik "Krzysiek Supera" <n...@w...jest.to> napisał w
    wiadomości news:j4500a$pn9$1@news.onet.pl...

    > Zatem - można, czy nie można?

    OK, dzięki za info.
    pozdrawiam
    Krzysiek

  • 9. Data: 2011-09-06 19:58:15
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-06 19:08, Krzysztof 45 pisze:
    > Super interpretacja.
    > Teraz spamerzy będą bezkarni po pierdolną tylko delimiter i spam pod. LOL

    Ale to było w kontekście _stałych_ grupowiczów.

  • 10. Data: 2011-09-06 20:29:11
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Cavallino w <news:j45i2e$vuj$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik "Excite" <n...@n...bedzie.pl> napisał w wiadomości

    > Można w drodze wyjątku.
    > Jak się sprzedaje oklejone auto na ten przykład.

    Szykujesz grunt do sprzedaży oklejonej na szpachli Kii?

    --
    Tomasz Nycz