  • 1. Data: 2010-10-29 19:56:27
    Temat: LaserJet 6P
    Od: Yarroll <m...@g...com>

    Witam!
    Czy ma ktoś manuala do HP Laser Jet 6P?
    Drukarka odjazdowa, myślałem że nie do zdarcia - ale w końcu coś w
    niej głośno szczerka i nie wiem co :-((
    Jakby jakaś zębatka/wałek się starła. Może tylko od podajnika papieru,
    bo przy druku papier wysuwa się jakby z wahaniem :-))
    Druk wychodzi OK, jednak bez serwisu drukarka pewnie padnie.

    Z ciekawości sprawdziłem licznik - 164 K :-))))

    Pozdrawiam, Yarroll

  • 2. Data: 2010-10-29 20:07:21
    Temat: Re: LaserJet 6P
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Yarroll" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    Witam!
    Czy ma ktoś manuala do HP Laser Jet 6P?

    Tutaj http://www.eserviceinfo.com/index.php?what=search2 widzę 6L. Może to
    to samo?
    Wojtek

    --
    Powódź ma też plusy dodatnie,
    każdy dostał darmowe oczko

  • 3. Data: 2010-10-29 20:20:21
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Yarroll" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]

    Niestety
    6P 6MP trzeba szukać
    http://fileshare.eshop.bg/index.php?what=search2&sea
    rchstring=LaserJet+5P+-+6P

    google znalazło też to http://ciecinski.eco.pl/hplj_5p_6p_service_manual.pd

    ogólnie wklepać w google "laserjet 6P service manual"

    A że fajna drukarka wiem bo mam ją jako sieciowa po ethernecie

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2010-10-30 10:14:09
    Od: geyb <g...@g...pl>

    > ogólnie wklepać w google "laserjet 6P service manual"
    >
    > A że fajna drukarka wiem bo mam ją jako sieciowa po ethernecie

    Potwierdzam, drukarka fajna, tylko powolna. Do domu kupiłem sobie HP LJ
    1300, a wysłużona HP 6 MP dalej drukuje u mnie w pracy (gdzie do
    większych wydruków mam sieciowego HP-ka 3005, a do pojedynczych nadal
    używam "swojej" 6-tki, która jest nie do zajechania!)

  • 5. Data: 2010-10-30 12:37:33
    Od: ______ <...@...cd>

    W dniu 29-10-2010 21:56, Yarroll pisze:
    > Witam!
    > Czy ma ktoś manuala do HP Laser Jet 6P?

    http://www.elektroda.pl/rtvforum/sutra366817.html#36
    6817

  • 6. Data: 2010-10-30 15:06:52
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "geyb" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wydruków mam sieciowego HP-ka 3005, a do pojedynczych nadal używam
    > "swojej" 6-tki, która jest nie do zajechania!)

    Dokładnie, proszek pare zł

    A do koloru itp mam laser Xeroxa Phaser 6125

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez