  • 1. Data: 2010-04-27 18:47:14
    Temat: Laser mono/kopiowanie/LAN i Duplex - z serii co wybrać? :-)
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Witam,
    muszę zakupić laserową drukarkę mono z funkcją scanera/kopiowania, na
    faksie nam nie zależy,
    -do tego LAN,
    -i jeszcze duplex

    Drukować się na tym będzie miesięcznie od 200 do 1000 stron, zazwyczaj
    około 400-600.

    Co wybrać, czy kupi się coś sensownego do 1000zł w perspektywie
    użytkowania przez 2-3 lata?

    Bartek

  • 2. Data: 2010-04-27 19:33:21
    Od: geyb <g...@g...pl>

    Z nowych - w cenie do 1000 zł trudno będzie znaleźć taki kombajn z
    duplekserem, ale szukaj :)
    Jeśli możesz wydać 1200 zł to zainteresuj się np. Lexmarkiem X264DN

    http://www.wielofunkcyjne-laserowe-mono.centrumdruku
    .com.pl/lexmark/lexmark_x264dn.cd

    Albo poluj na używaną HP np. 2727nf albo 1522dn
    Nie wiem, jak Lexmarki, ale HP, które podałem jako przykład
    bezproblemowo działają również z linuksem (HPLIP) - skanowanie i
    drukowanie przez sieć naprawdę jest wygodne w biurze.

    g.

  • 3. Data: 2010-04-27 19:37:44
    Od: gogo <g...@g...gogo>

    On 2010-04-27 20:47, BAREK wrote:
> [...]
    > około 400-600.
    >
    > Co wybrać, czy kupi się coś sensownego do 1000zł w perspektywie

    popatrz na sprzet canona i-sensyns z literkami "dn" na koncu
    d - duplex
    n - siec

    http://www.canon.pl/For_Home/Product_Finder/Multifun
    ctionals/Laser/index.asp

  • 4. Data: 2010-04-27 20:22:18
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    W cenie około 1200-1600 zł można kupić Canona, Lexmarka, HP, pewnie też
    jakieś Oki się trafi, albo używane HP;
    http://allegro.pl/item1003871432_hp_3390_drukarka_ko
    piarka_skaner_fax_duplex_siec.html
    tylko co naprawdę z tych opcji wybrać? :-(

  • 5. Data: 2010-04-28 05:37:49
    Od: Gurupa <g...@g...com>

    On 27 Kwi, 22:22, BAREK <b...@p...pl> wrote:
> [...]
    HP;http://allegro.pl/item1003871432_hp_3390_drukarka
    _kopiarka_skaner_fax...
    > tylko co naprawdę z tych opcji wybrać? :-(

    Tak się przyłączając;
    -koszty eksploatacyjne, czyli toner i bębny zależą od konkretnych
    modeli, czy są ogólne różnice w kosztach eksploatacji pomiędzy
    firmami?

    Bo w sumie jesli chodzi o zakup to faktycznie w cenie 1300-1500 zł
    jest kilka modeli różnych producentów;
    Lexmark,
    Xerox,
    HP,
    Brother,
    Canon

  • 6. Data: 2010-04-28 14:14:26
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Gurupa" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]

    -koszty eksploatacyjne, czyli toner i bębny zależą od konkretnych
    modeli, czy są ogólne różnice w kosztach eksploatacji pomiędzy

    -
    Wszystko razem. Od modeli, od producenta.
    Możesz mieć toner z bębnem, możesz mieć osobno (taniej)
    Tania ma toner na 1000 stron, droższa na 8000 a cena niewiele się rózni
    Do jednej sa zamienniki do innej nie.
    Trzeba każdą wybraną drukarkę przeanalizować pod tym katem

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2010-04-28 22:38:10
    Od: geyb <g...@g...pl>

    Warto też zadzwonić do sklepu z regenerowanymi tonerami np. firmy
    Pryzmat (ha, robię im darmową reklamę, a co!) - tam zapytaj o ceny i
    wydajność zamienników. Przy okazji możesz dowiedzieć się ciekawych
    rzeczy, że niektóre drukarki np. HP3005DN wymagają droższej wersji
    kartridża w chipem, bo wbudowany printserver nie widząc chipa nie wie,
    ile zostało toneru, więc nie przyjmuje wydruków. Niezły zonk, prawda?

  • 8. Data: 2010-04-29 12:34:15
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "gogo" <g...@g...gogo> napisał w wiadomości
    > On 2010-04-27 20:47, BAREK wrote:

    > popatrz na sprzet canona i-sensyns z literkami "dn" na koncu
    > d - duplex
    > n - siec

    Niekoniecznie z literkami. Ja mam Canona MF4660PL (bez 'd' i 'n') a ma sieć
    i dupleks, tonery pasują od HPLJ 1010, nie ma chipa, ja kupuję zamienniki po
    65zł na ok. 3000 stron. W tej chwili ma 55 tyś. stron na liczniku i zero
    awarii. Nie ma niestety dupleksu w podajniku ADF. :-(
    Skaner działa tylko po USB, ale jest kolorowy.
    Mam też nowszy model, ale z faksem.

  • 9. Data: 2010-04-30 13:09:20
    Od: gogo <g...@g...gogo>

    > Niekoniecznie z literkami. Ja mam Canona MF4660PL (bez 'd' i 'n') a ma
    > sieć i dupleks, tonery pasują od HPLJ 1010, nie ma chipa, ja kupuję
    > zamienniki po 65zł na ok. 3000 stron.

    Ostation rodzice kupili Canon MF4340d, co jak na ich potrzeby to jest wypas.
    Powiadasz, że tonery (FX-10) do tych Canonow to to samo co tonery do hp
    lj 1010? Orientujesz sie czy Canon MF4340d tez bezproblemowo lyknie
    toner przeznaczony do hp lj 1010. Czy w zamiennikach jest jakis
    specjalny chip pasujacy tylko do wybranych modeli, firm?
    Z tego co znalazlem to toner do canona to 79zl, a do hp 64zl - po co
    przeplacac...

  • 10. Data: 2010-06-15 15:54:59

    To ja przyłącze się do pytania :)

    Jaki producent oferuje niski koszt tonera (potrzebuję mono/kopiowanie,
    ewentualnie fax).

    Moim faworytem był Samsung SCX-4300 (ok. 400zł), ale oryginalny toner kosztuje
    ponad 250zł, co daje prawie 10gr/str. Za dużo. Da się zejść z ceną przy takich
    urządzeniach do ok.3-4gr/str? Zależy mi na oryginalnych tonerach lub dobrej
    jakości zamiennikach (i tak jakoś nie mam zaufania do nieoryg. :/)