-
31. Data: 2010-03-26 12:15:54
Temat: Re: Laptop w Intelu czy AMD
Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
Dnia Tue, 23 Mar 2010 16:23:36 +0100, Jacek napisał(a):
> Dodam jeszcze diagnoze z serwisu HP. Cytuje:
> "Wstępna diagnoza: Reballing chipsetu 330zł netto. Czyszczenie i
> konserwacja gratis. _Proszę_nie_używać_notebooka_do_gier_i_programów_w_
> znacznym_stopniu_obciążających_chipsety_notebooka_. Jeden miesiąc gwarancji
> (wada fabryczna)."
> Co Wy na to?
My na to, że nie kupuje się HP :)
Mam Della XPS M1330. W poniedziałek wieczorem (po niemal roku użytkowania)
postanowił pokazać pazurki, czyli przegrzała mu się grafika. We wtorek rano
zgłosiłem to telefonicznie w DELLu, w środę w samo południe dotarł
serwisant, w 40 minut wymienił płytę główną i przetestował czy wszystko
działa. Gwarancji mam jeszcze 2 lata, zresztą DELL wymienia płyty nawet
w XPSach którym skończyła się gwarancja.
Jak dla mnie - trzeci kontakt z serwisem DELL, trzeci raz pełna satysfakcja.
Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.
-
32. Data: 2010-03-26 12:42:19
Temat: Re: Laptop w Intelu czy AMD
Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>
Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
news:slrnhqp9bq.rgi.joshua@tau.ceti.pl...
>
> Jak dla mnie - trzeci kontakt z serwisem DELL, trzeci raz pełna
satysfakcja.
Też jestem przeciw HP (z róznych powodów)
ale mój HP NX7300 od 3 lat nie potrzebował nawet dobrego serwisu.,
ale lepiej bym się czu,ł gdybym na te 2 lata miał gwarancję.
Artur(m)
-
33. Data: 2010-03-26 13:33:22
Temat: Re: Laptop w Intelu czy AMD
Od: "kamil" <k...@s...com>
"Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message
news:slrnhqp9bq.rgi.joshua@tau.ceti.pl...
> Dnia Tue, 23 Mar 2010 16:23:36 +0100, Jacek napisał(a):
>> Dodam jeszcze diagnoze z serwisu HP. Cytuje:
>> "Wstępna diagnoza: Reballing chipsetu 330zł netto. Czyszczenie i
>> konserwacja gratis. _Proszę_nie_używać_notebooka_do_gier_i_programów_w_
>> znacznym_stopniu_obciążających_chipsety_notebooka_. Jeden miesiąc
>> gwarancji
>> (wada fabryczna)."
>> Co Wy na to?
>
> My na to, że nie kupuje się HP :)
> Mam Della XPS M1330. W poniedziałek wieczorem (po niemal roku użytkowania)
> postanowił pokazać pazurki, czyli przegrzała mu się grafika. We wtorek
> rano
> zgłosiłem to telefonicznie w DELLu, w środę w samo południe dotarł
> serwisant, w 40 minut wymienił płytę główną i przetestował czy wszystko
> działa. Gwarancji mam jeszcze 2 lata, zresztą DELL wymienia płyty nawet
> w XPSach którym skończyła się gwarancja.
>
> Jak dla mnie - trzeci kontakt z serwisem DELL, trzeci raz pełna
> satysfakcja.
Zapomniales dodac, ze taka satysfakcja jest jedynie przy wykupieniu
3-letniej gwarancji next business day, inaczej wysylasz sprzet i czekasz jak
z kazdym innym producentem.
Pozdrawiam
Kamil
-
34. Data: 2010-03-26 13:53:43
Temat: Re: Laptop w Intelu czy AMD
Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
On Fri, 26 Mar 2010 12:15:54 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
<j...@c...pl> wrote:
>My na to, że nie kupuje się HP :)
Srutututu że napiszę ;-) To tak jak nei kupuje się samochodów na F:
Fiata, Forda, francuskich i Izuzu Trooper - to ostatnei to dopisek
kumpla mającego to cudo. Opinia tak nieprawdziwa że aż bzdurna.
Własciwie każdy serwis laptopów zaliczał u mnei przez lata jakieś
wpadki.
>Mam Della XPS M1330. W poniedziałek wieczorem (po niemal roku użytkowania)
>postanowił pokazać pazurki, czyli przegrzała mu się grafika. We wtorek rano
>zgłosiłem to telefonicznie w DELLu, w środę w samo południe dotarł
>serwisant, w 40 minut wymienił płytę główną i przetestował czy wszystko
>działa. Gwarancji mam jeszcze 2 lata, zresztą DELL wymienia płyty nawet
>w XPSach którym skończyła się gwarancja.
>
>Jak dla mnie - trzeci kontakt z serwisem DELL, trzeci raz pełna satysfakcja.
Ciesz się że akurat można było i serwisant potrafił. Opisywałem tu pad
dysku w Dellu M1330 z gwarancją NBD Okazało się że nie ma możliwości
otrzymania ani dysku z preinstalowanym systemem ani kupić płytek do
instalacji tegoż. A serwisant okazał sie kurierem który mi powiedział
żebym dysk wymienił własnoręcznie bo on jest kurier. Jak dla mnei to
pierwszy kontakt z serwisem Della w sprawie laptopów i po raz pierwszy
pełna porażka.
Zdrówko
-
35. Data: 2010-03-26 16:05:06
Temat: Re: Laptop w Intelu czy AMD
Od: Jacek <a...@o...pl>
Dnia Fri, 26 Mar 2010 08:07:39 +0100, Artur(m) napisał(a):
> Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> news:565dcmqqbtdr.1vi8zko8xnp4m.dlg@40tude.net...
>> Dnia Thu, 25 Mar 2010 10:21:56 +0100, Artur(m) napisał(a):
>>
>>> Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
>>> news:hec7lzgm5gqk$.qo7rcl9gptub.dlg@40tude.net...
>>>> Dnia Wed, 24 Mar 2010 19:03:44 +0100, MAR napisał(a):
>>>>
>>>>
>>>>>> Dla przykladu dziadkowie kupili wnuczce, a mojej corce3 na przyjecie
>>>>>> Samsunga r580.
>>>>>
>>>>> Porównujesz procesor 65nm do 32nm ?
>>>>
>>>> A dlaczego nie?
>>>
>>> Prowokujesz, czy nie wiesz?
>>
>> Wiem, ale jak to sie ma do grzania. 32nm powinny sie mniej grzac niz 65nm?
>
> Tak.
To dlaczego AT286 nie mialy wentylatora, chociaz byly w technologii um?
-
36. Data: 2010-03-26 16:24:36
Temat: Re: Laptop w Intelu czy AMD
Od: Robek <l...@n...onet.eu>
Jacek pisze:
> Dnia Fri, 26 Mar 2010 08:07:39 +0100, Artur(m) napisał(a):
>
>> Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
>
>> Tak.
>
> To dlaczego AT286 nie mialy wentylatora, chociaz byly w technologii um?
Bo miał zegar 12-16MHz a teraz procki ida w 2-3GHz, straty na
przełączaniu rosną chyba w trzeciej potędze.
-
37. Data: 2010-03-26 20:56:08
Temat: Re: Laptop w Intelu czy AMD
Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
Dnia Fri, 26 Mar 2010 13:33:22 -0000, kamil napisał(a):
> "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message
>> Dnia Tue, 23 Mar 2010 16:23:36 +0100, Jacek napisał(a):
>>> Dodam jeszcze diagnoze z serwisu HP. Cytuje:
>>> "Wstępna diagnoza: Reballing chipsetu 330zł netto. Czyszczenie i
>>> konserwacja gratis. _Proszę_nie_używać_notebooka_do_gier_i_programów_w_
>>> znacznym_stopniu_obciążających_chipsety_notebooka_. Jeden miesiąc
>> zgłosiłem to telefonicznie w DELLu, w środę w samo południe dotarł
>> serwisant, w 40 minut wymienił płytę główną i przetestował czy wszystko
>> działa. Gwarancji mam jeszcze 2 lata, zresztą DELL wymienia płyty nawet
>> w XPSach którym skończyła się gwarancja.
> Zapomniales dodac, ze taka satysfakcja jest jedynie przy wykupieniu
> 3-letniej gwarancji next business day, inaczej wysylasz sprzet i czekasz jak
> z kazdym innym producentem.
Jak widać, w przypadku HP można od serwisu usłyszeć "proszę nie grać za
dużo". Podejrzewam, że Dell by wymienił płytę bez zbędnych ceregieli - NBD
nie oznacza lepszego traktowania a jedynie serwis u klienta na miejscu.
Poza tym NBD w Dellach jest praktycznie standardem. A pierwszy link na
googlu na hasło "dell upgrade NBD" widzę: "Upgrade to 3Yr ProSupport : NBD
Onsite Service at S$30 | Dell"...
Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.
-
38. Data: 2010-03-26 21:14:10
Temat: Re: Laptop w Intelu czy AMD
Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
Dnia Fri, 26 Mar 2010 14:53:43 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):
> On Fri, 26 Mar 2010 12:15:54 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
>>My na to, że nie kupuje się HP :)
> Srutututu że napiszę ;-) To tak jak nei kupuje się samochodów na F:
> Fiata, Forda, francuskich i Izuzu Trooper - to ostatnei to dopisek
> kumpla mającego to cudo. Opinia tak nieprawdziwa że aż bzdurna.
> Własciwie każdy serwis laptopów zaliczał u mnei przez lata jakieś
> wpadki.
Każdy zalicza wpadki, tylko jakimś dziwnym trafem innym producentom jakoś
znacznie częściej niż DELLowi. Nie mówiąc o HP, które ma już legendarnie
zły serwis...
>>działa. Gwarancji mam jeszcze 2 lata, zresztą DELL wymienia płyty nawet
>>w XPSach którym skończyła się gwarancja.
>>Jak dla mnie - trzeci kontakt z serwisem DELL, trzeci raz pełna satysfakcja.
> Ciesz się że akurat można było i serwisant potrafił. Opisywałem tu pad
> dysku w Dellu M1330 z gwarancją NBD Okazało się że nie ma możliwości
> otrzymania ani dysku z preinstalowanym systemem ani kupić płytek do
> instalacji tegoż.
To niestety urok obecnej manii zastępowania płytek "partycją recovery"...
Ja i tak pierwsze co zrobiłem to wywaliłem Vistę na zbity pysk ;)
> A serwisant okazał sie kurierem który mi powiedział
> żebym dysk wymienił własnoręcznie bo on jest kurier.
A mnie pytali czy mają przysłać kuriera czy serwisanta do padniętego
dysku... A w nowych gwarancjach NBD ponoć można sobie zatrzymać zepsuty
dysk za 75zł.
> Jak dla mnei to
> pierwszy kontakt z serwisem Della w sprawie laptopów i po raz pierwszy
> pełna porażka.
Czyli w Twoim przypadku door2door byłoby lepsze ;)
Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.
-
39. Data: 2010-03-27 10:49:29
Temat: Re: Laptop w Intelu czy AMD
Od: "Waldeusz" <s...@n...cpam>
Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
news:slrnhqp9bq.rgi.joshua@tau.ceti.pl...
>
> Jak dla mnie - trzeci kontakt z serwisem DELL, trzeci raz pełna
> satysfakcja.
I ja jestem zadowolony z obslugi Della, choc mialem dotad tylko 1
satysfakcje
Padl mi 1 subpixel w IPS-ie i na drugi dzien mialem nowy monitor
Pozdrawiam
-
40. Data: 2010-03-29 06:35:53
Temat: Re: Laptop w Intelu czy AMD
Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>
Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
news:slrnhqq7r8.otk.joshua@tau.ceti.pl...
> Jak widać, w przypadku HP można od serwisu usłyszeć "proszę nie grać za
> dużo". Podejrzewam, że Dell by wymienił płytę bez zbędnych ceregieli - NBD
> nie oznacza lepszego traktowania a jedynie serwis u klienta na miejscu.
Jeżeli użytkownik nie sprawdził w instrukcji obsługi, że "nie wolno grać w
gry"
to jego problem. Ja bym odesłał takiego serwisanta na drzewo.
Artur(m)