eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetLaptop w Intelu czy AMDRe: Laptop w Intelu czy AMD
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!nf1.ipartners.pl
    !ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-mail
    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Laptop w Intelu czy AMD
    Date: Fri, 26 Mar 2010 14:53:43 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 29
    Message-ID: <e...@4...com>
    References: <6...@f...googlegroups.com>
    <dl31vfp1maf9.o506rqws80zg$.dlg@40tude.net>
    <rnmzeaow5qy3$.6j0axf1bnrbg.dlg@40tude.net>
    <s...@t...ceti.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.152.74
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1269611544 38822 217.153.152.74 (26 Mar 2010 13:52:24
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 26 Mar 2010 13:52:24 GMT
    X-Newsreader: Forte Agent 5.00/32.1171
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1172341
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 26 Mar 2010 12:15:54 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
    <j...@c...pl> wrote:

    >My na to, że nie kupuje się HP :)

    Srutututu że napiszę ;-) To tak jak nei kupuje się samochodów na F:
    Fiata, Forda, francuskich i Izuzu Trooper - to ostatnei to dopisek
    kumpla mającego to cudo. Opinia tak nieprawdziwa że aż bzdurna.
    Własciwie każdy serwis laptopów zaliczał u mnei przez lata jakieś
    wpadki.

    >Mam Della XPS M1330. W poniedziałek wieczorem (po niemal roku użytkowania)
    >postanowił pokazać pazurki, czyli przegrzała mu się grafika. We wtorek rano
    >zgłosiłem to telefonicznie w DELLu, w środę w samo południe dotarł
    >serwisant, w 40 minut wymienił płytę główną i przetestował czy wszystko
    >działa. Gwarancji mam jeszcze 2 lata, zresztą DELL wymienia płyty nawet
    >w XPSach którym skończyła się gwarancja.
    >
    >Jak dla mnie - trzeci kontakt z serwisem DELL, trzeci raz pełna satysfakcja.

    Ciesz się że akurat można było i serwisant potrafił. Opisywałem tu pad
    dysku w Dellu M1330 z gwarancją NBD Okazało się że nie ma możliwości
    otrzymania ani dysku z preinstalowanym systemem ani kupić płytek do
    instalacji tegoż. A serwisant okazał sie kurierem który mi powiedział
    żebym dysk wymienił własnoręcznie bo on jest kurier. Jak dla mnei to
    pierwszy kontakt z serwisem Della w sprawie laptopów i po raz pierwszy
    pełna porażka.

    Zdrówko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: