  • 1. Data: 2010-03-22 21:14:26
    Temat: Laptop ASUS 5RL General Protection Fault
    Od: macalos <m...@g...pl>

    Witam, mam problem z laptopem, przy starcie pojawia się komunikat
    General Protection Fault i nic nie moge z tym zrobić, czytałem tu:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/General_protection_faul
    t, lecz dzięki tej
    wiedzy nie naprawiłem komupeta. Sprawcą tego zamieszanie jest moja 3
    letnia córeczka, która jeszcze nie umie powiedzieć czym np. przywaliła
    w klawiaturę.
    poradźcie coś. dzięki.

  • 2. Data: 2010-03-23 07:26:50
    Temat: Re: Laptop ASUS 5RL General Protection Fault
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-03-22 22:14, macalos pisze:
> [...]
    > wiedzy nie naprawiłem komupeta. Sprawcą tego zamieszanie jest moja 3
    > letnia córeczka, która jeszcze nie umie powiedzieć czym np. przywaliła

    Ech, use google luke.

    Już myślałem, że padło.

    http://forum.dobreprogramy.pl/general-protection-fau
    lt-pokierujcie-mnie-t78268.html

    http://forum.dobreprogramy.pl/instalacja-windows-t47
    566.html

    http://www.google.pl/search?q=asus+general+protectio
    n+fault&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:of
    ficial&client=firefox-a

    Zresetuj bios do ustawień domyślnych, sprawdź czy masz wyłączone
    sprawdzanie przed virusami boot recordu dysku.