  • 31. Data: 2011-08-17 17:31:20
    Temat: Re: Laptop Compaq z Biedronki
    Od: Rufi <o...@a...cy>

    W dniu 2011-08-17 14:22, Animka pisze:

    > Widze śmieciu o nicku kamil

    No, Artur(m), zapewne Twój szacunek do Animki w tym momencie
    niebotycznie wzrósł...

    --
    Rufi

  • 32. Data: 2011-08-17 23:08:53
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > porównywanie integry z samodzielną kartą to jak porównywanie aparatu w
    > komórce z lustrzanką...

    Przesadzasz.
    Porownywalem jedna z lepszych kart zintegrowanych
    z jedna z najtanszych "samodzielnych" na rynku.
    Zreszta spojrz na ich parametry, taktowania, pamieci, itd.
    Nie jestem pewien na 199%, ale te sciemnanie karty
    (w momentach naprawde niewymagajacych)
    wyglada bardziej na blad w sterownikach.
    Kiedys ati slynelo z takich wtop.

  • 33. Data: 2011-08-17 23:31:42
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > nie chcę Ci obrazić, ale zauważ, ze jeśli o karcie graficznej stworzonej
    > głównie poto zeby wyświetlała obraz,

    Chyba chodzi Ci o integry intela sprzed kilku lat?
    To masz racje - te byly stworzone tylko do wyswietlania obrazu.

    Ale HD 42xx - mimo, ze to odgrzewane kotlety -
    - to jedne z lepszych IGP na rynku.
    Dopiero od niedawna sa dostepne APU
    z nowym krolem na pokladzie - HD 6xxx.
    Poczytaj troche o tych ukladach a potem wypisuj bzdury
    o "wyswietlaniu obrazu" jako glownym celu obecnych IGP.

    Naprawde, to scierwo potrafi wiecej niz tylko wyswietlac zawartosc notepada.

    > zarzucasz brak wydajności w grach to:
    > masz pojęcie o sprzęcie bliskie..... graczowi

    Ty za to prenumerujesz Chipa i w ogole jestes najmadrzejszy.
    Nie lubie dokladnie opisywac sytuacji,
    bo wiem, ze ludzie nie lubia czytac przydlugich postow.
    Nie chce Ciebie obrazac, ale kompletnie nie wiesz
    co mialem na mysli piszac, ze grafika "sciemnia".
    Chodzilo mi o stara gre sprzed wielu wielu lat,
    ktora powinna smigac na tej IGP podobnie jak smiga
    na starej 9500gt - zreszta na 6600 tez smigala idealnie
    i na jakiejs niskobudzetowej z serii gf 7xxx tez.

    Po prostu wyglada mi to na jakis bug w sterach.
    ATI z tego slynie.
    Od lat. Dodatkowo to powraca jak bumerang.

    Pamietam jak dzis ile to nameczylem sie ze zintegrowanym
    HD 3300 (AMD 790GX) na dosysc drogiej plycie Asusa,
    o ktorym tyle dobrego pisali na forach.
    A wiesz co tam sciemnialo?
    Przewijanie stron www, i to takich prostych.
    I co Ty na to?
    (bo przeciez karta ma wyswietlac glownie, no nie? :)
    Dopiero po ponad miesiacu wyszly jakies stery,
    ktore umozliwialy plynne przewijanie stron www.

    > Podobnie jak kolega który nabija sie z jednordzeniowca. po co mi
    > dwurdzeniowiec, jak najtrudniejszą rzeczą dla procesora będzie odkodowanie
    > filmiku z Youtube? Moze nawet ten drugi rdzeń wpłynie negatywnie na czas
    > działania na baterii!

    Racja.

    > Pomyślcie czasem ze inni ludzie mają prawa takie same jak Wy. Tak jak ja
    > mogę nie grać i chcieć marną kartę graficzną i jednordzeniowca, tak Ty
    > możesz wymagać 6 rdzeni (z których zajęte są góra2) i super karty
    > graficznej.

    6 rdzeni jest fajne - pewnie, ze przez wiekszosc czasu
    nie uzywalbym ich, ale zapewniam Cie, ze potrafilbym je wykorzystac.
    Nie, nie gram.
    No, za wyjatkiem jednej, starej sprzed lat, sporadycznie.

  • 34. Data: 2011-08-18 05:45:09
    Od: BQB <a...@a...com.invalid>

    W dniu 11-08-18 01:08, Q pisze:

> [...]
    > Nie jestem pewien na 199%, ale te sciemnanie karty
    > (w momentach naprawde niewymagajacych)
    > wyglada bardziej na blad w sterownikach.

    A jesteś pewien, że to wina karty a nie np słabego chipsetu, bądź
    zajęcia szyny danych?

  • 35. Data: 2011-08-18 05:58:14
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 18-08-2011 o 01:31:42 Q <n...@s...pl> napisał(a):

    > Po prostu wyglada mi to na jakis bug w sterach.
    > ATI z tego slynie.
    > Od lat. Dodatkowo to powraca jak bumerang.

    Mimo całej sympatii dla Radeonów potwierdzam.

    --
    Brak sygnaturki.

  • 36. Data: 2011-08-18 06:09:05
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2011-08-17 15:06, Artur(m) pisze:

    > Mam jeszcze parę innych dziwnych, minn. kindersztuba..

    > Ja ich nie biore poważnie, ja tylko ich nie obrażam.
    >
    > Artur(m)
    Ale oni mogą obrażać wszystkich?lol
    *********
    Skąd taki wniosek.

    Dupa z ciebie nie rycerz.
    ************
    Gdybym był inteligentny to bym zrozumiał tak
    moje słowa,
    Szanujmy się. Walczmy na argumenty, nie na inwektywy.
    Nie, kto kogo lubi, tylko na ile jest pomocny immym.
    Jeżeli ktoś "bredzi" to go nie czytam jeżeli obraża
    wysyłam do KF.
    Po wielu latach doświadczenia życiowego
    wiem, że ci co im łatwo rzucać "słowami"
    to ludzie przegrani, słabi, sfrustrowani.
    Popatrz na dwa mijające sie psy, jeden duży, drugi mały.
    Taki mały piesek na uwięzi ujada na tego dużego
    a ten duży nawet nie odwróci głowy.
    Chyba "aluzju poniał".

    Nikogo nie bronię (indywidualnie) pragnę, aby było normalnie.

    Artur(m)

  • 37. Data: 2011-08-18 06:46:43
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Artur(m) nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    >

    > oj to poczekaj, aż Ci animka wyskoczy z czymś, długo nie poczekasz :)

    Z tego co zauważyłem,
    Animka nie rzucała inwektywą, pierwsza..

    A ja uważam Animkę za "koloryt" grupy, może nawet maskotkę.
    Myślę, że każdemu "zrównoważonemu emocjonalnie" nie powinno
    to być problemem.

    Na koniec tej dyskusji mocno NTG powiem;
    jak łatwo wyśmiewać się; ze słabszego; z grubego, z niskiego
    zezowatego, mniej bystrego, z... to takie śmieszne...
    Nie rozumiem jak może to przynosić jakąkolwiek satysfakcję?!?!?!
    Powiedź w oczy Pudzianowi, że fatalnie śpiewa, lub źle walczy ....
    To będzie satysfakcja jak "podwinie ogon".

    Widzę tu jeszcze jeden aspekt całej tej akcji pod nazwą
    "pojedźmy po Animce".
    "Owczy pęd". Osobniki słabe, aby uzyskać aprobatę grupy
    robią to (tak myślą), co grupa od niego oczekuje.
    Łącząc się w ataku na kogokolwiek, czują się pewnie.
    Są w grupie.
    Sorki za tę "amatorską analizę psychologiczną",
    ale tak to odczuwam

    Artur(m)

  • 38. Data: 2011-08-18 06:51:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Artur(m) napisa?(a):

    [...]

    > Sorki za tę "amatorską analizę psychologiczną",
    > ale tak to odczuwam

    Może czas już przenieść wątek na pl.soc.psychologia ? ;) Bo alternatywą
    będzie wymiana Animkowego zasilacza... ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 39. Data: 2011-08-18 06:52:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 18 Aug 2011 08:46:43 +0200, Artur(m) napisał(a):

> [...]
    >
    > A ja uważam Animkę za "koloryt" grupy, może nawet maskotkę.
    > Myślę, że każdemu "zrównoważonemu emocjonalnie" nie powinno

    Rozwinę tę myśl - Animka jest niezłym testerem jakości grupowiczów. Kto
    pyskuje do Animki ten najczęściej sam ma bałagan pod dachem albo nerwy w
    strzępach :)
    --
    Jacek

  • 40. Data: 2011-08-18 08:35:50
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/08/2011 07:46, Artur(m) wrote:

> [...]
    > Powiedź w oczy Pudzianowi, że fatalnie śpiewa, lub źle walczy ....
    > To będzie satysfakcja jak "podwinie ogon".

    Naprawdę nie jesteś chyba tak naiwny, żeby wierzyć w istnienie Animki?
    Znudzony admin albo gimnazjalista pisze te bzdety, a ty w lśniącej zbroi
    wyruszasz na ratunek damie ragującej "śmieciami" na żartobliwą durną babę.

    Dystans do świata wycięto ci operacyjnie, czy to po prostu cecha osobowości?

> [...]
    > Łącząc się w ataku na kogokolwiek, czują się pewnie.
    > Są w grupie.
    > Sorki za tę "amatorską analizę psychologiczną",

    Masz pełne prawo do takich odczuć, internet wszystko przyjmie..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil