  • 21. Data: 2011-08-17 12:00:28
    Temat: Re: Laptop Compaq z Biedronki
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 17/08/2011 12:57, Animka wrote:

    > Nie powinnam ci śmieciu odpisywać. Sadzisz konfiguracje czyjąś
    > w/swojego. Od miesiąca dorywasz się do internetu i chcesz zabłysnąć na
    > grupach oczywiście jako zwykły śmieć i cham.

    Już kiedy wyczekiwałem pół godziny na połączenie z 0202122 żeby newsy
    poczytać widywałem takie Animki, prychanie znudzonego gimnazjalisty na
    nikim wrażenia tu nie zrobi. Serio-serio!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 22. Data: 2011-08-17 12:22:02
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-17 13:58, kamil pisze:

    > Tym interlokutorem rozbroiłeś mnie kompletnie, od lat próbujący w sieci
    > wypaść na wrażliwych intelektualistów niezmiennie używają właśnie tego
    > określenia.
    >
    > Nie szkoda ci życia, na branie poważnie jakichś internetowych pokemonów?

    Widze śmieciu o nicku kamil, że pewnie nie uczysz się ani nie pracujesz
    za to namiętnie z ukrycia, poprzez portal gw uzewnętrzniasz swoje
    frustracje. Czy proszki psychiatryczne już nie pomagają? Idź po nowe,
    mocniejsze i weż się za jakąś robotę pasozycie.

    --
    animka

  • 23. Data: 2011-08-17 12:27:18
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 17.08.2011 13:39, Q wrote:

    > Porownywalem hd 4250 wbudowana w plyte z osobna karta 9500gt.
    > Zreszta hd 4250 chyba nie ma w innej postaci.
    > 9500gt chyba tez.
    porównywanie integry z samodzielną kartą to jak porównywanie aparatu w
    komórce z lustrzanką...
    Marx

  • 24. Data: 2011-08-17 13:04:34
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 17/08/2011 13:22, Animka wrote:

> [...]
    > frustracje. Czy proszki psychiatryczne już nie pomagają? Idź po nowe,
    > mocniejsze i weż się za jakąś robotę pasozycie.

    PLONK baranie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 25. Data: 2011-08-17 13:06:44
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Tym interlokutorem rozbroiłeś mnie kompletnie, od lat próbujący w sieci
    > wypaść na wrażliwych intelektualistów niezmiennie używają właśnie tego
    > określenia.

    Mam jeszcze parę innych dziwnych, minn. kindersztuba..

    > Nie szkoda ci życia, na branie poważnie jakichś internetowych pokemonów?

    Ja ich nie biore poważnie, ja tylko ich nie obrażam.

    Artur(m)

  • 26. Data: 2011-08-17 13:18:35
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-08-17 15:06, Artur(m) pisze:

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Mam jeszcze parę innych dziwnych, minn. kindersztuba..

    > Ja ich nie biore poważnie, ja tylko ich nie obrażam.
    >
    > Artur(m)
    Ale oni mogą obrażać wszystkich?lol
    Dupa z ciebie nie rycerz.

  • 27. Data: 2011-08-17 13:43:45
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Artur(m) nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> [...]
    > w szczególności do kobiet - choćby nie potrafiły konfigurować, niczego.
    > Tylko słabi (sfrustrowani), z "lekkością sumienia"

    oj to poczekaj, aż Ci animka wyskoczy z czymś, długo nie poczekasz :)
    Przem

  • 28. Data: 2011-08-17 13:58:20
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 15:43:45 +0200, Przemek napisał(a):

    > Artur(m) nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    >
    > oj to poczekaj, aż Ci animka wyskoczy z czymś, długo nie poczekasz :)

    Najlepszy sposób na osiągnięcie tego: wyprostować głupoty, które wypisuje.
    :D

    [ Nim język puścisz w taniec, ]
    [ Załóż na mordę... kaganiec. (Jan Sztaudynger) ]

  • 29. Data: 2011-08-17 15:25:02
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Aug 2011 08:33:24 +0200, "qwerty" <q...@p...fm>
    wrote:

    >Ta, dostałeś...
    >Ktoś wrzucił na p.l.c.l

    Dostałem, wierzyć nie musisz. Nawet nie wiem co to jest p.l.c.l, mogę
    się tylko domyślać.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 30. Data: 2011-08-17 16:06:52
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 17.08.2011 02:56, Q pisze:

    > 4250 to jakies niedorobione gowno.
    > Albo stery do tego to jakies niedorobione gowno.
    > Albo obydwa.
    >
    > Gupi 9500gt byl o niebo lepszy do gier.
    > Byc moze stery maja lepiej dopracowane,
    > bo to ogolnie ten sam segment.
    >
    > Czasami 4250 schodzi do 10-30 fps w miejscach
    > gdzie 9500gt z palcem w dupie trzma 60fps.
    > Dziwne.

    nie chcę Ci obrazić, ale zauważ, ze jeśli o karcie graficznej stworzonej
    głównie poto zeby wyświetlała obraz, zarzucasz brak wydajności w grach to:
    masz pojęcie o sprzęcie bliskie..... graczowi
    zawężasz możliwość wykorzystania komputera go gier.

    Podobnie jak kolega który nabija sie z jednordzeniowca. po co mi
    dwurdzeniowiec, jak najtrudniejszą rzeczą dla procesora będzie
    odkodowanie filmiku z Youtube? Moze nawet ten drugi rdzeń wpłynie
    negatywnie na czas działania na baterii!

    Pomyślcie czasem ze inni ludzie mają prawa takie same jak Wy. Tak jak ja
    mogę nie grać i chcieć marną kartę graficzną i jednordzeniowca, tak Ty
    możesz wymagać 6 rdzeni (z których zajęte są góra2) i super karty
    graficznej.
    ToMasz