  • 11. Data: 2011-08-17 06:22:15
    Temat: Re: Laptop Compaq z Biedronki
    Od: BQB <a...@a...com.invalid>

    W dniu 11-08-17 02:56, Q pisze:

    > 4250 to jakies niedorobione gowno.
    > Albo stery do tego to jakies niedorobione gowno.
    > Albo obydwa.
    >
    > Gupi 9500gt byl o niebo lepszy do gier.
    > Byc moze stery maja lepiej dopracowane,
    > bo to ogolnie ten sam segment.
    >
    > Czasami 4250 schodzi do 10-30 fps w miejscach
    > gdzie 9500gt z palcem w dupie trzma 60fps.

    Ale piszesz o wersjach mobile obu, czy też stacjonarnych? A może
    porównujesz kartę do stacjonarnego z kartą z laptopa? Układy mobile nie
    mają takiej prędkości, jak odpowiadające im nazwą karty do stacjonarnych
    komputerów. Karty mobile są tylko _oparte_ na podzespołach normalnej
    karty do stacjonarnego komputera.

  • 12. Data: 2011-08-17 06:33:24
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości grup
    com...
    > Jak szykasz takiego budżetowego lapka to w spamie Allegro dostałem
    > ofertę na coś takiego:
    > http://allegro.pl/okazja-laptop-toshiba-c660d-e240-3
    20gb-2gb-win7-i1759520436.html

    Ta, dostałeś...
    Ktoś wrzucił na p.l.c.l
    Jednordzeniowy komputer - dziękuję za takiego muła. Już lepiej dołożyć do 2
    rdzeniowego intela.

  • 13. Data: 2011-08-17 06:49:59
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Dzemorow tez nie robi, marmelady tyz - w ogole gowno robi,
    > bo sie handlem zajmuje a nie produkcja.
    > Naprawde jestes tak tepa, zeby to zrozumiec?

    Jesteś dzieckiem nierozumiejącym, czy zwykłym chamem???
    Bo wydaje mi się, że to, że nie lubisz dziewczyny,
    nie oznacza że musisz być palantem.

    Tragedia z tymi "dziecięciami" w internecie.

    Artur(m)

  • 14. Data: 2011-08-17 06:53:50
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Wadliwa to masz glowe.
    > I dupe.

    Podejrzewam, że w przedszkolu dziewczynka
    Ci wkopała, pies Cię obsikał, lodem trafiłeś w oko,
    to musisz komuś ubliżyć.
    Teraz pewnie czujesz się lepiej.

    Artur(m)

  • 15. Data: 2011-08-17 09:58:57
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 17/08/2011 07:49, Artur(m) wrote:

> [...]
    > Bo wydaje mi się, że to, że nie lubisz dziewczyny,
    > nie oznacza że musisz być palantem.
    >
    > Tragedia z tymi "dziecięciami" w internecie.

    Jakiej dziewczyny, toć to troll po prostu. Niemożliwe, żeby tak durna
    baba potrafiła czytnik skonfigurować.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 16. Data: 2011-08-17 10:44:53
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Jakiej dziewczyny, toć to troll po prostu. Niemożliwe, żeby tak durna baba
    > potrafiła czytnik skonfigurować.

    Pozwól, że jako stary dziad będę z szacunkiem odnosił się do ludzi,
    w szczególności do kobiet - choćby nie potrafiły konfigurować, niczego.
    Tylko słabi (sfrustrowani), z "lekkością sumienia"
    obrażają i biją słabszych.
    Uważam, że w takich przypadkach, największą, adekwatną
    "obrazą" interlokutora, jest umieszczenia go w KF.

    Artur(m)

  • 17. Data: 2011-08-17 11:39:52
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Ale piszesz o wersjach mobile obu, czy też stacjonarnych?

    Porownywalem hd 4250 wbudowana w plyte z osobna karta 9500gt.
    Zreszta hd 4250 chyba nie ma w innej postaci.
    9500gt chyba tez.

  • 18. Data: 2011-08-17 11:51:54
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-17 02:59, Q pisze:

    > Wadliwa to masz glowe.
    > I dupe.

    Pomyliłeś ze swoją dziewuchą albo chłopakiem.

    --
    animka

  • 19. Data: 2011-08-17 11:57:06
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-17 11:58, kamil pisze:

    > Jakiej dziewczyny, toć to troll po prostu. Niemożliwe, żeby tak durna
    > baba potrafiła czytnik skonfigurować.

    Nie powinnam ci śmieciu odpisywać. Sadzisz konfiguracje czyjąś
    w/swojego. Od miesiąca dorywasz się do internetu i chcesz zabłysnąć na
    grupach oczywiście jako zwykły śmieć i cham.

    --
    animka

  • 20. Data: 2011-08-17 11:58:29
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 17/08/2011 11:44, Artur(m) wrote:

> [...]
    > obrażają i biją słabszych.
    > Uważam, że w takich przypadkach, największą, adekwatną
    > "obrazą" interlokutora, jest umieszczenia go w KF.

    Tym interlokutorem rozbroiłeś mnie kompletnie, od lat próbujący w sieci
    wypaść na wrażliwych intelektualistów niezmiennie używają właśnie tego
    określenia.

    Nie szkoda ci życia, na branie poważnie jakichś internetowych pokemonów?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil