  • 1. Data: 2012-01-11 23:30:44
    Temat: Re: miesiąc z androidem
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 11 Jan 2012 12:52:50 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > Jest.

    Nie jest.

    > Nie. Została ograniczona do ery urządzeń moblinych.

    A kiedy to się zaczęła ta era? Razem z Nokią Cityman czy później?

    > Aha, więc ten błąd też w androidzie zerżnięto? :)

    Nie, Android nigdy nie doczekał się czegoś tak spektakularnego.

    > Ja zaprzeczam? To pan z huawei mataczył, nie ja.

    A ty dalej twierdzisz że Huawei nie produkuje mocnego sprzętu. Możesz się
    oczywiście upierać, ale raz, że fakty temu przeczą a dwa, że niejedna sieć
    komórkowa pracuje na sprzęcie tej firmy. Pewnie dlatego że produkują tylko
    najtańszy badziew...

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons