  • 1. Data: 2012-01-11 19:23:32
    Temat: Now! Corel AfterShot Pro
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Są już pierwsze efekty przejęcia Bibble Labs przez Corel Corporation, nowy
    produkt nazwano AfterShot Pro.
    Z tego co zdążyłem zauważyć, interfejs jest bardzo podobny do Bibble Pro 5.x

    http://www.corel.com/corel/product/index.jsp?pid=pro
    d4670071&cid=catalog3610071&segid=6000006&onyxcampai
    gnid=&promo=&dcs_action=&url_coupon=&storeKey=&mapco
    unter=

  • 2. Data: 2012-01-12 13:01:43
    Temat: Re: Now! Corel AfterShot Pro
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "kuba_k1" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    d4670071&cid=catalog3610071&segid=6000006&onyxcampai
    gnid=&promo=&dcs_action=&url_coupon=&storeKey=&mapco

    A jak ktoś ma bible, to z ich strony jest link do sklepu corela do
    aktualizacji za kilkanaście usd...

  • 3. Data: 2012-01-12 15:54:40
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-12 14:01, Marcin [3M] pisze:

> [...]
    unter=

    > A jak ktoś ma bible, to z ich strony jest link do sklepu corela do
    Możesz coś więcej? bo zalogowałem się na konto w BibbleLabs
    i żadnego linku do Corela nie widzę, za to nową wersję Bibble 5.2.3 tak.

    JD

  • 4. Data: 2012-01-12 17:56:33
    Od: JD <j...@g...com>

> [...]
    unter=

    > A jak ktoś ma bible, to z ich strony jest link do sklepu corela do

    Pierwsze wrażenia mam negatywne. Mniej presetów, mniej pluginów.
    Upgrade nie kilkanaście dolców a prawie 100 (299 PLN).
    Bibble od 5.2.3 do 5.9.x upgradowałbym za free.
    Te same rawy wyświetlają sie inaczej w B a inaczej w ASP.

    JD

  • 5. Data: 2012-01-12 23:28:16
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Prosiem:
    http://bibblelabs.com/press/pr20120109.html
    a tu dodatki:
    http://www.aftershotpro.com/plugins/

  • 6. Data: 2012-01-13 06:13:11
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-13 00:28, Marcin [3M] pisze:
    > Prosiem:
    > http://bibblelabs.com/press/pr20120109.html
    > a tu dodatki:
    > http://www.aftershotpro.com/plugins/
    Dzięki,
    ciekawe, że wchodząc na upgrade ze strony corela
    dostaje sie inną cenę za posiadanie bibble.

    JD

  • 7. Data: 2012-01-14 11:17:37
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "JD" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    > Dzięki,
    > ciekawe, że wchodząc na upgrade ze strony corela
    > dostaje sie inną cenę za posiadanie bibble.

    Tak samo zrobiło Adobe przy "przejściu" RS->LR

  • 8. Data: 2012-01-18 00:00:33
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-01-12 18:56, JD wrote:
> [...]
    > Bibble od 5.2.3 do 5.9.x upgradowałbym za free.
    > Te same rawy wyświetlają sie inaczej w B a inaczej w ASP.

    Choroby wieku dziecięcego. Ja tam czekam aż trochę popracują nad tym,
    ciśnienia na upgrade nie mam, a ich beta testerem nie jestem. W końcu ktoś
    poważnie popracuje nad usability tego interfejsu, to jest najważniejsze.
    Zanim się ogarną organizacyjnie itd. to minie chwila czasu.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 9. Data: 2012-01-18 21:05:22
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-18 01:00, dominik pisze:

    > Choroby wieku dziecięcego. Ja tam czekam aż trochę popracują nad tym,

    Też wierzę, że popracują, bo po co by ich kupowali,
    gdyby nie chcieli zarobić w przyszłości.
    Najbardziej liczę na poszerzenie bazy skalibrowanych obiektywów.
    Jeśli progran będzie działał poprawnie, to za tą cenę będzie mocną
    konkurencją dla LR (ma podobną funkcjonalność).

    > ciśnienia na upgrade nie mam, a ich beta testerem nie jestem. W końcu ktoś

    Kiedyś ten uprade trzeba będzie zrobić, teraz można pięć razy taniej.

    > poważnie popracuje nad usability tego interfejsu, to jest najważniejsze.
    > Zanim się ogarną organizacyjnie itd. to minie chwila czasu.

    Na razie odjęli polski język interfejsu,
    coś zkrzaczyli z odczytem RAWów,
    w niektórych plikach nie daję rady ustawić WB,
    zwiecha na odczycie jednego katalogu powoduje,
    że po zamknięciu startuje z tą samą zwiechą.
    Bibble proponował start z podglądem innego katalogu.

    Pewnie więcej wyjdzie w praniu
    i kazali za to zapłacić.

    JD

  • 10. Data: 2012-01-18 22:15:37
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-01-18 22:05, JD wrote:
    > Też wierzę, że popracują, bo po co by ich kupowali,
    > gdyby nie chcieli zarobić w przyszłości.

    To nie ulega wątpliwości, ale trzeba poczekać. Fuzje początkowo nie są
    produktywne, potencjał corela jednak jest spory i pozwoli się bibble
    rozwiniąć w końcu :)

    > Najbardziej liczę na poszerzenie bazy skalibrowanych obiektywów.
    > Jeśli progran będzie działał poprawnie, to za tą cenę będzie mocną
    > konkurencją dla LR (ma podobną funkcjonalność).

    Ja na usability oraz na lepsze testy i ogólnie dopracowanie produktu,
    potem w kolei dopiero na rozsądne dodatki. Na razie zostanę przy bibble bo
    bezpośredniego przymusu zmiany nie mam :)

    Aa.. zapomniałbym - dual head do tej pory był porażką pierwszego kalibru.
    Oby się teraz to zmieniło. W ramach usability ;)

    > Kiedyś ten uprade trzeba będzie zrobić, teraz można pięć razy taniej.

    Owszem :)

    > Na razie odjęli polski język interfejsu,

    Nie żal mi tego, wolę ang.

> [...]
    > zwiecha na odczycie jednego katalogu powoduje,
    > że po zamknięciu startuje z tą samą zwiechą.
    > Bibble proponował start z podglądem innego katalogu.

    Choroby wieku dziecięcego.

    > Pewnie więcej wyjdzie w praniu
    > i kazali za to zapłacić.

    Dlatego ja ich testerem nie chcę być i póki co mam bibble które wiesza się
    tam, gdzie wiem że się powiesi.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564