eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmŁajdactwo Polskiej Telefonii KomórkowejŁajdactwo Polskiej Telefonii Komórkowej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Łajdactwo Polskiej Telefonii Komórkowej
    Date: Mon, 15 Nov 2010 13:45:14 +0100
    Organization: Pueruania
    Lines: 49
    Message-ID: <ibra11$qu6$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 3-205.89-161.tel.tkb.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1289825121 27590 89.161.3.205 (15 Nov 2010 12:45:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Nov 2010 12:45:21 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Numer mego telefonu '665 363835'='Moj Eneuel'
    X-Priority: 3
    X-User: eneuell
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1002170
    [ ukryj nagłówki ]


    Najpierw przenoszą mój numer z Polkomtelu tak, że Polkomtel nalicza
    mi karę -- zamiast zwrócenia powstałej w Plusie nadpłaty, Plus żąda
    dopłacenia za ekspresowe przenosiny. (chociaż ja o żadne ekspresowe
    przenoszenie nie prosiłem!!!) Dodatkowo straciłem w Plusie uzbierane
    42 minuty, zaś Era tak sprytnie ustawiła okres rozrachunkowy, że
    w pierwszym (niepełnym) miesiącu nie starczyło mi 80 minut, choć
    w Plusie z 15 zostawało tyle, że miałem wyżej wspomniany zapas
    42 minut. (czyli rozmawiam bardzo mało! -- a jednak 80 minut
    nie starczyło)

    Rozumiem, że ta praktyka (tracenia minut) ma zniechęcać do
    przenosin -- najwyraźniej trudnej dla operatorów!

    Później dorzucają niechciane ,,usługi'' za które każą sobie dodatkowo
    płacić -- na przykład dowcip (BTW -- rodem z rynsztoka) dnia -- cena
    to chyba 10 groszy za jeden NIECHCIANY (i głupi) ,,dowcip''. Wyłączenie
    usługi jest długotrwałe. (jeśli w ogóle możliwe, bo pojawiają się trudności)
    Rezygnując, dostaje się kolejne niechciane usługi...

    Ale za to zasięg w mieszkaniu jest mizerny, żeby nie napisać, że czasami
    wcale go nie ma.

    Najwyraźniej Era to takie same bagno jak Plus. :)

    Mnie potrzebny telefon, a tymczasem mam usługi niechciane, za które Era
    każe sobie płacić. Podobnie jak z Plusem, któremu także abonament (na
    który umówiliśmy się dobrowolnie przy podpisywaniu umowy) nie starczał
    na ,,godziwe życie''.

    Mieli przysyłać faktury m@ilem i nie przysyłać papierowych, za co
    miałem dostać dodatkowe 10 minut miesięcznie. Ani m@ilowych, ani
    papierowych nie ma, ani dodatkowych 10 minut...

    Mam wrażenie takie, jakbym wcale nie przeniósł się z gównianego Plusa!!!

    Taki ,,poziom usług'' (wyłudzanie pieniędzy) jest u każdego
    operatora telefonii komórkowej w Polsce, czy tylko w Plusie i w Erze?


    Można ich gdzieś skarżyć czy pozostaje jedynie grupa dyskusyjna i sąd?
    (i kolejne przeniesienie się po wygaśnięciu umowy?) Gówniarstwo i żebractwo!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: