eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleLadowanie CBR900RR -- deafultLadowanie CBR900RR -- deafult
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
    lin.pl!uw.edu.pl!news.pw.edu.pl!not-for-mail
    From: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Ladowanie CBR900RR -- deafult
    Date: Mon, 16 May 2011 15:10:08 +0200
    Organization: Warsaw University of Technology
    Lines: 44
    Message-ID: <iqr498$pg1$1@julia.coi.pw.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: format547.ire.pw.edu.pl
    X-Trace: julia.coi.pw.edu.pl 1305547880 26113 194.29.163.133 (16 May 2011 12:11:20
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@p...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 May 2011 12:11:20 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.2001
    X-Priority: 3
    X-Antivirus: avast! (VPS 110516-0, 2011-05-16), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.2001
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:640044
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!

    W ramach urozimacania zakupilem CBR 900R do stajni. Zalozenie bylo takie, ze
    jak SV-a sie rozkraczy to CBR-a nie, to vice versa. To tylko teoria, bo
    obecnie trafilo obydwie kozy. Usterka w SV zdiagnozowana, ale w CBR jeszcze
    nie. Prosba o rade/dwie

    Do rzeczy. Padlo ladowanie w CBR900RRW (98r). Jakos sie to zbieglo z
    pierwsza jazda w gestym ruchu w dosc cieply dzien. Temperatura wody siegnela
    w koncu 100 st. C. Wczesniej jezdzilem, ale moto pozostawalo dosc chlodne.
    Rozebralem co sie dalo i:

    1) Na zimnym wszystko jest jak w serwisowce: ok. 14.0V - 14.5V @ 5 krpm przy
    swiatlach drogowych).
    2) Po rozgrzaniu ladowanie spada jednak do 12.5V, czyli go nie ma.
    3) Regler juz byl wymieniany: teraz jest tam cos co wyglada jak czesc z
    DUCATI ENERGIA. Wtyczka na wiazce w czesci zweglona -- to pamiatka po
    poprzedniej awarii.

    Pytania:

    1) Szanse ze to znowu regler sa duze IMHO, ale jak go jeszcze sprawdzic
    zanim zamowie zamiennik (koszt jakies 250 PLN)?
    2) Jak jeszcze sprawdzic uzwojenia alternatora? Test zrobiony do tej pory to
    przejscia miedzy poszczegolnymi uzwojeniami (opor ~= 0.6 Ohm w kazdej
    kombinacji) oraz przejscia miedzy kazdym uzwojeniem i masa (brak przebicia).
    Wiec chyba dobrze. Czy rzeczywiscie?
    3) Jesli jednak kupowac regler to co lepsze:
    - to (http://www.motocombo.pl/produkt-7065.html>),
    - czy raczej to
    (<http://e-motor.com.pl/p,pl,1779,regulator+napiecia
    +honda+cbr+900+sc28+sc33
    +ducati+energia.html>)?

    A tak poza tym, motocykle to wspaniale hobby -- chyba musze kupic jakiegos
    trzeciego konia, zeby w koncu pojezdzic.

    Pozdrawiam

    Pawel

    SVSZ i SC33'98



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: