  • Data: 2011-05-17 06:22:32
    Temat: Re: Ladowanie CBR900RR -- deafult
    Od: juhass <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-16 15:10, Kopyt pisze:
    <ciach>
    > Pytania:
    >
    > 1) Szanse ze to znowu regler sa duze IMHO, ale jak go jeszcze sprawdzic
    > zanim zamowie zamiennik (koszt jakies 250 PLN)?
    > 2) Jak jeszcze sprawdzic uzwojenia alternatora? Test zrobiony do tej pory to
    > przejscia miedzy poszczegolnymi uzwojeniami (opor ~= 0.6 Ohm w kazdej
    > kombinacji) oraz przejscia miedzy kazdym uzwojeniem i masa (brak przebicia).
    > Wiec chyba dobrze. Czy rzeczywiscie?
    > 3) Jesli jednak kupowac regler to co lepsze:
> [...]
    +honda+cbr+900+sc28+sc33
    > +ducati+energia.html>)?

    Co do problemów z reglerem polecam forum vfr- gdzie jak gdzie, ale tam
    ten problem znamy chyba od podszewki. ;)
    Przykładowy link do tematu:
    http://www.vfr-oc.pl/forum/viewtopic.php?f=18&t=1645
    i jeszcze wiele wiele innych...

    Reglery Ducati Energia cieszą się raczej dobrą opinią, ale nigdy nic nie
    wiadomo. Na pewni trzeba najpierw wyeliminować inne przyczyny: wymiana
    zwęglonej kostki, uszkodzonych fragmentów kabli, czyszczenie wszystkich
    styków przy regulatorze i akumulatorze. Wiatrak na regler na pewno jest
    dobrym pomysłem, o ile w cbr900 zamontowali regler w takim durnym
    miejscu jak w vfr i są problemy z jego temperaturą.

    --
    Pozdrawiam:
    juhass (vfr800)