  • Data: 2011-05-16 13:57:21
    Temat: Re: Ladowanie CBR900RR -- deafult
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-16 15:10, Kopyt pisze:

    > 3) Regler juz byl wymieniany: teraz jest tam cos co wyglada jak czesc z
    > DUCATI ENERGIA. Wtyczka na wiazce w czesci zweglona -- to pamiatka po
    > poprzedniej awarii.

    IMO to regler.

    Pytanie jak się mają kabelki i piny w złączce i pytanie czy zweglona po
    części kostka nie spowodowała że piny miały za słaby docisk co
    spowodowało pad reglera. Bo jak Ducati Energia padło od słabej złączki
    to możesz wymienić na to samo, ale jak mimo dużego radiatora się
    przegrzało to ja bym nie powtarzał doświadczenia z tym samym elementem.

    czy ja dobrze pamietam, ze w niektórych Hondach ludzie montowali na
    radiator reglera 12V wiatrak z komputera żeby uniknąć przegrzania?

    > A tak poza tym, motocykle to wspaniale hobby -- chyba musze kupic jakiegos
    > trzeciego konia, zeby w koncu pojezdzic.

    Niekoniecznie, pamiętam gościa co miał 2 moto i rano chciał pojechać
    1-szym ale miał zepsutą żarówkę więc postanowił wyjąć na szybko z
    drugiego, a że do obu był średni dostęp to najpierw 15 minut wydłubywał
    z drugiego żeby po 10 minutach instalowania w pierwszym stłuc żarówkę,
    podrapać ręce, wkurwić się pod niebiosa i pojechać samochodem.

    Jak widać ilość nawet sprawnych motocykli o niczym jeszcze nie ma
    przesądza :-)

    KJ