  • 11. Data: 2009-04-14 07:35:58
    Temat: Re: LCD 37 cali i mam depresje z tego powodu
    Od: "@dams" <a...@g...com>

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w wiadomości
    news:gs14uv$q8i$1@node1.news.atman.pl...

    > A widziales keidys plazme i lcd z sygnalem HD? Zmienisz zdanie jak
    > zobaczysz.

    lcd widzę a co do plazmy nie chce mi się zamieszania w domu robić -
    natomiast najczęściej problemem nie jest odbiór HD bo do hd ciężko się
    czepić ale właśnie katastrofalny analog gdy ludzie z crteków się przerzucają

    pzdr

  • 12. Data: 2009-04-14 07:42:52
    Od: Kell a <k...@n...com>

    z <z...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    >"Według wielu użytkowników plazmy zużywają o wiele więcej energii
    >elektrycznej niż LCD. Dla przykładu, plazma o przekątnej 37 cali będzie
    >potrzebowała ok. 260 W, podczas gdy taki sam LCD zużyje ok. 170 W. Mało
    >kto jednak wie, że tyle energii pobierane jest wtedy, gdy cały ekran
    >jest biały - wszystkie piksele świecą. Podczas normalnego użytkowania
    >zużycie energii jest zatem znacznie mniejsze. Dlatego pobór mocy przez
    >plazmę nie jest tak duży jak może się wydawać i możemy nawet zaryzykować
    >twierdzenie, że jest porównywalny do tego z ekranów LCD."

    l_HD._Plazma_czy_LCD._37_czy_42_cale._Poradnik_dla_k
    upujacych_HDTV-1172/strona/3331.html

    z - to sie tyczy plasm o niskiej rozdzielczosci
    plasmy full hd pobieraja full pradu
    46 calowy lcd - 270 watt, taka sama plasma - max 460watt
    to jednak nie jest podobnie
    jak nie wierzysz to poszukaj w sieci i zweryfikuj sobie

    - owszem, te 460 to jest maksymalny pobor
    i srednio wyjdzie pewnie ze 100 watt mniej

    ale w lcd tez zazwyczaj zmniejsza sie podswietlenie i
    odbiornik pobiera wtedy mniej pradu, no chyba ,ze ktos lubi jak
    mu tv w oczy "wali" jasnoscia

  • 13. Data: 2009-04-14 07:43:58
    Od: "@dams" <a...@g...com>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > biały - wszystkie piksele świecą. Podczas normalnego użytkowania zużycie

    dzięki, DZIĘKI, dzięki za info- tkwiłem w ciemności :] a uwielbiam swoję 42
    cale :]

    pozdr

  • 14. Data: 2009-04-14 08:19:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > U mnie w grę wchodzi ewentualnie tnk lub ucp cyfrowe. Jak u nich z
    > sygnałem?

    Pewnie zdecydowanie lepiej niż na kiepskim analogu, ale cudów bym się nie
    spodziewał.
    Że to nie hd to dalej będzie widać.

  • 15. Data: 2009-04-14 08:24:52
    Od: "@dams" <a...@g...com>

    > Pewnie zdecydowanie lepiej niż na kiepskim analogu, ale cudów bym się nie
    > spodziewał.
    > Że to nie hd to dalej będzie widać.

    w upc masz hd - tylko trzeba jakieś 20 zeta dopłacać bodajże jak pamiętam.
    Bez HD też jest ok ale cyfrowa

    pzdr

  • 16. Data: 2009-04-14 08:29:27
    Od: "@dams" <a...@g...com>

    Użytkownik "@dams" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > w upc masz hd - tylko trzeba jakieś 20 zeta dopłacać bodajże jak pamiętam.
    > Bez HD też jest ok ale cyfrowa

    ja płacę 179zł w upc za tv cyfrową z nagrywarką (bez hd na ten moment) wraz
    z canal+ oraz internetem 10-o megowym więc tragedii nie ma

    pzdr

  • 17. Data: 2009-04-14 08:32:17
    Od: Ormianin <o...@c...epf.pl>

    Tue, 14 Apr 2009 00:54:38 +0200, na pl.rec.telewizja, byku napisał(a):

    > Witaj !
    >
    > Przede wszystkim nie napisałeś nic o źródle sygnału.

    napisal ze podlaczyl do kablowki... a jak znam jakosc telewizji kablowych,
    np. u moich rodzicow to faktycznie czasem zostaje tylko CRT i to max 21
    cali aby bylo przyzwoicie...

    Poza tym w sumie trudno ludziom proponowac cyfre+ czy inne zrodlo
    sygnalu... ma kablowke, placi za nia nie bedzie inwestowac w drozsza
    cyfre... i to sygnal HD to kilka zaledwie kanalow...

    Te LCD powinny miec jakies bardzej inteligentne elektroniczne skalery to
    nawet w przypadku analogowego nadawania nie byloby problemow...

  • 18. Data: 2009-04-14 08:43:52
    Od: Ormianin <o...@c...epf.pl>

    Mon, 13 Apr 2009 22:28:08 +0200, na pl.rec.telewizja, Arman napisał(a):

> [...]
    > zacząłem tęsknic za moim starym CRT i chyba go naprawie... a może
    > mam coś zrobić innego jakoś ustawić, ktoś wie?

    Moim zdaniem pozostaje polubic taki obraz jaki jest,... Ten sharp ma akurat
    troche elektronicznych bajerow ktore polepszaja obraz, moze nalezy je
    wlaczyc/wylaczyc lub troche z nimi poeksperymentowac...

    ja osobiscie po awarii starego CRT (11 lat philips 29 cali i polecialo
    trafo) podjalem decyzje ze nie beda go juz naprawiac (bo naprawa byla dla
    mnie za droga okolo 300-400 zl za transformator i cos jeszcze, po co
    pakowac tyle w starego zloma?) a kupilem sobie nowy LCD 37 cali Samsung, za
    cene okolo 1500 zl na promocji w Auchanie... coz, obraz jest przeskalowany,
    rozciagniety, widac kiepskie przejscia tonalne, smuzy, oraz brakuje mu
    czerni... denerwuje mnie to, ale w moim przypadku zwyciezyla cena, z cala
    bolaczka tej niedoskonalosci jaka prezentule LCD... z tym ze ja mam cyfrowy
    tuner DVB i obraz przesylam po komponecie sa programy na ktorych jest
    bardzo dobra jakos sygnalu SD i oglada sie calkiem ok

    poza tym te problemy widze tylko ja, pozostala czesc rodziny nie widzi, po
    prostu zadowala ich jakosc i tyle :)

  • 19. Data: 2009-04-14 08:44:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "@dams" <a...@g...com> napisał w wiadomości news:

    > w upc masz hd - tylko trzeba jakieś 20 zeta dopłacać bodajże jak pamiętam.

    A co w tym HD jest?

  • 20. Data: 2009-04-14 08:46:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ormianin" <o...@c...epf.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > za
    > cene okolo 1500 zl na promocji w Auchanie... coz, obraz jest

    A po cholerę tak?
    Masochista?